
Kimi kalabalıklarda sahne alır, kimi sessizliğin içindeki melodide kendini bulur, kimi kelimelerle dans eder.
Merak ediyorum…
Sen kendini en çok hangi sanatın diliyle ifade ediyorsun?

Kimi kalabalıklarda sahne alır, kimi sessizliğin içindeki melodide kendini bulur, kimi kelimelerle dans eder.
Merak ediyorum…
Sen kendini en çok hangi sanatın diliyle ifade ediyorsun?
Ben kendimi konuşmayla, kelimelerle ifade etmeyi severim. O yüzden edebiyat gibi konuşmayla bütünleşen bir sanat dalı bana çok uygun gelir. Duygularımı ve düşüncelerimi hem anlatmak hem de hissettirmek için en doğru yol gibi geliyor.
Ayy kesinlikle soyut resim olurdu benimki. Kafamın içi tam bir renk cümbüşü çünkü, ne ararsan var. 😂 Bir bakmışsın pespembe mutluluk saçıyorum, beş dakika sonra gri bir bulut çökmüş tepeme. Kurallara, düz çizgilere falan da gelemem ben hiç, vururum fırçayı tuvale içimden geldiği gibi. Karışık marışık görünür dışarıdan ama kendi içinde bir havası, bir enerjisi vardır onun. Tam beni anlatır yani ne başı belli ne sonu, ama izlemesi keyifli.
Tiyatro hayat bir tiyatro degilmi zaten herkesin bir rolü var:))
İnsanın kendinden tamamen farklı bir karakteri canlandırmasi hayat vermesi bana cok guzel geliyor gercek hayatımıza ufacık bir yalan katıyoruz ya da yalan hayatımıza ufacık bir eglence:))
Teşekkür ederim: ))
Ben kelimeleri, edebiyatı seçerdim. Diğer sanat dallarına göre daha canlı bence. Diğer sanat dalları genelde duyguyu yansıtmak için vardır, edebiyat da öyle ama edebiyat hayal gücü de sunar.
Ben sorudan uzaklaştım sanırım, olaya sanat eserini ortaya koyan kişi olarak değil, o sanat eserini yorumlayan kişi gözünden baktım. Sanırım sanatçı mertebesine çıkamadığımdan -çıkamayacağımdan- olaya böyle baktım. Sanatın her türünde sanatçının yapmak istediği, ilhamı ya da hayal gücü farklıdır, bunu karşılaştırmak saçma olur.
Sanatçı olmak sadece üretmek değil bence bazen bir şeyi nasıl gördüğün, nasıl yorumladığın bile başlı başına bir sanatdiyebiliriz. Senin sanatın, senin gpzunden.
Ruhun en çok hangi sanatın dilinde kendini “evinde” hissediyor? Şeklinde sormaya çalıştım, sana göre iyi yazıların vardır edebiyattir bu örneğin , bir baskasi çizerek veya besteleriyle kendini ifade eder , odur.
Ben kesinlikle edebiyat derdim! Kelimelerin sihrini kullanarak duygu ve düşüncelerimi kağıda dökmek, içimi en güzel şekilde anlatıyor. Hem kalabalık bir hikaye dünyasında kaybolup hem de sessiz bir yalnızlıkta var olabilirim. 📝✨ Sen hangi sanat dalını seçerdin güzelim, çok merak ettim! 🙈
Cevap
6Cevap
Dans veya resim olabilirdi.
Hiç birinde başarılı değilim ne yazıkki... Bir ressam ya da heykeltıraş olunabilir miydi bilemiyorum. Duyguları gösterebilmeyi isterdim doğrusu ahahah
Tiyatro. Duygularımı bedenimden daha iyi ifade edemem gibi geliyor. Konuşurken dilimden önde yüz ifadeleirm ellerim koşuyor mesela
Resim ve müzikte iyi olduğum için bunlardan biri olabilirdi..
Dijital sanatla
Edebiyat ve müzik 🧚
Edebiyat, müzik,
Şiir ya da tiyatro
Edebiyat ya da müzik
Heykeltraş
Müzikle
Keman 🎻
Çalabiliyorum 😍🌸🙈
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?