Her kelimenin ayrı yazılması daha mantıklı değil mi?

Bazı kelimeler ayrı bazıları bitişik yazılıyor ya onu kast ediyorum. Mesela "hiçbir" bitişik yazılıyor,"bir şey" ayrı. İnsanlar hangi birini ezberlesin. Bunları öğrenene kadar gider yeni dil öğrenirim. En ufak anlamı olan kelimeler ayrı yazılmalı bence.

Her kelimenin ayrı yazılması daha mantıklı değil mi?
Cevapla