Tanrı neden inanılmak veya bilinmek ister?

Kendimizi üstün görüyoruz okadar egoistiz ki tanrının evreni bizim için yarattığını ve bu yarattığı şeylere bakarak onu bulmamızı istediğini sanıyoruz bu saçma değil mi bütün dinlerde aynı mantık sen tanrısın inanılmak veya bilinmek gibi insanımsı özelliklerin sende bulunması tanrılık özelliklerine ters değil mi mesela ben tanrı olsam yarattığım insanların bana inanması veya tapmasını düşünmezdim bile çünkü onu yaratan benim bu kadar aciz varlıkların bana inanıp inanmaması umrumda bile olmazdı sadece iyi birisi mi diye bakardım istediği dine inansın umarım demek istediği anlarsınız daha güzel anlatabilirimde açıkçası üşendim 😆

Tanrı neden inanılmak veya bilinmek ister?
Cevapla