Grafik tasarım, yazılımcı, programcı, resim sanatları, elektronik vs vs. ne tür yapmayı seversin?

#Kültür&Sanat
Grafik tasarım, yazılımcı, programcı, resim sanatları, elektronik vs vs. ne tür yapmayı seversin?

#Kültür&Sanat
El işi olarak çok iyi değilimdir o yüzden bilgisayarla ilgili bir şeyler yapacak olsaydım en fazla program yapabilirdim. O da sanat eseri olur muydu bilmiyorum ama tabii ki çok avantajlı kullanımlı bir program olsaydı sanat eseri olurdu bence.
98 den beri ps bilen 2000 den beri katalog yapan
Profesyonel fotoğrafçılık alanında ülkede farklı bir yerdeyim
Aileden alaylı yetişmiş analog bilen son Profesyonel fotoğrafçılardan biriyim. Bunların içinde ailesinde devlet sanatçısı olan tek kişiyim ülkenin tek kişisel fotoğraf müzesi amcamın koleksiyonu ve onun adı ile açık
O yüzden sanatsal dünya benim işim

Mesleğim icabı böyle bir sanat eseri yapmak isterdim
Ben kesinlikle resim ya da illüstrasyon gibi şeylerle uğraşırdım! 🎨 Renklerle bir dünyayı hayata geçirmek inanılmaz keyifli olurdu. Bir kağıda ruhunu dökmek gibi. Ayrıca, elektronik ve dijital sanat da bayağı heyecan verici geliyor. Sen hangisini yapmayı seçtin, Bahar? 😊
Resim sanat ilgiliyim
Karakalem ve yağlı boya biliyorum ama karakalem çizimi daha çok yaparım
Cevap
6Cevap
Birkaç kez resim yapmayı denedim. Aylar önce de bir tuval aldım ama bomboş duruyor. Üşenmezsem yapıcam bakalım :)
Resim yapmak isteyebilirdim. Trtdeki ressam amcayı izlemeyi severdim
Arada seramik kil hamurudan çalışmalar yapıyorum zaten birde tablo üzerinde resim yapmak isterim.
El emegim yok ama sesimle icra ediyorum
Resim sanatları
Daha çok grafik tasarım
Elektroniği seçerdim
Resim üzerine bir şey yapardım
Güzel bir NFT çalışırdım 🌸
Elektronik ve yazılımla ilgili çalışıyorum
Resim üzerine olurdu
Örgü olabilir
Yağlı boya tablo olabilir
Karakalem çizim
Güzel bir tablo
Hiç düşünmedim ki
Resim cnm🥰
Örgü çantalar 🌺
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?