Hayalerinize kavuşmak icin çabalıyormusunuz yoksa yerinde sayanlardan mısınız?

Bugün en sevdigim müzik aletine kavuştum. Gönül isterdi ki bateri ama evde koyacak yer yoktu kemanla yetiniyorum. insan muhakkak bir muzik aletini deneyimlemeli düsturundan yola çıkarak kemanda karar kıldım. Biraz gıy gıy yapmak:))

Bu yolculukta tek rakibim var: kendi beceriksizliğim:))

Müzik ruhun gidasi derler o zaman baslamak lazim:)) ruhunuzu beslemeyi unutmayın. Yoksa ruhunuzu başkalarına teslim edersiniz ruhu müzikle beslemezsen aç kalır. Aç kalan ruh ne yapar? Gider başkasının hayatına musallat olur. Keman çalmak beni kurtarır mı? Bilemem ama en azından musallat olacaksam singlim hazir:))

Hayalerinize kavuşmak icin çabalıyormusunuz yoksa yerinde sayanlardan mısınız?
Hayalerinize kavuşmak icin çabalıyormusunuz yoksa yerinde sayanlardan mısınız?
Cevapla