Yeni yılda yeni ajandamla başlayacağım yazı tipine karar veremedim. Yardımcı olur musunuz?


Cevap
6Cevap
İlk yazı. Ben nedense hep el yazısını her zaman daha sevmişimdir.
Hatıra defterimi el yazısı yazıyorum. Bende çok severimm
İtalik daima önceliklidir benim için.. zira hiç güzel yazamam... Bence alttaki yazı daha iyi
Teşekkürler 🧚🏻♀️
Ortadakini seviyom yazın çok güzel bu arada sen nasıl yazsan yakışır 🌿
Teşekkür ederim güzelim 🧚🏻♀️🤍
Hepsi de bilgisayar fontu gibi; birbirinden güzel ama ben yine de italik olan 3. seçeneği seçeyim.
💐💐 teşekkürler
En sade olan daha güzel 2.
Teşekkürler 🌸
Kararsızım ama ufak bir oranla ikinci baskın çıktı bana da :)
Güzel dileklerin için teşekkür ederim. Deneyim yılı değilde anı biriktirdiğimiz dolu dolu bir yıl olur umarım
Üç...
🧚🏻♀️🤍
Bir numara.
🤍🧚🏻♀️
İkinci bence
🙏🏻🙏🏻
Son bence.
Teşekkürler 🧚🏻♀️
Ortadaki daha güzel
Teşekkürler 🧚🏻♀️
Rica ederimmm💗
Bence ikincisi
Teşekkürler 🌸
Rica ederim
İkinci
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
İkisi de çok şık olmuş ama ikinci yazı tipi bir tık daha naif ve akıcı gibi geldi. 🖋️ Yeni bir yıla başlarken o zarif enerji bence ajandana çok güzel bir hava katar. Hadi bakalım, yeni yıla bol motivasyon ve güzel planlarla giriş yapalım! ✨