Bak şimdi, herkes konuşuyor ama bazıları resmen kelimelerle zumba yapıyor… Sen hangisisin? Sözlerinle yürür müsün, yoksa usulca dans mı edersin💃💃😂

Bak şimdi, herkes konuşuyor ama bazıları resmen kelimelerle zumba yapıyor… Sen hangisisin? Sözlerinle yürür müsün, yoksa usulca dans mı edersin💃💃😂

Ben dans etmeyi pek bilmem ama sözlerimle sakin sakin yürümeyi tercih ederim. Çünkü yürümek, dengede kalmaktır; adımlarımı bilerek atmak, ne söylediğimi tartarak paylaşmak benim için daha değerlidir. Sözlerimin kimseyi yaralamadan, kimseyi de havada bırakmadan ilerlemesini isterim. Bazen bir cümle birine dokunur, bazen bir kelime bütün yükü hafifletir; o yüzden ben sözlerimin temposunu sakin tutarım. Abartılı figürlerim yoktur, sesimi yükseltmem, kalbim ne diyorsa onu sade bir şekilde ifade ederim. Kısacası, kelimelerle dans eden biri değilim. Ama sözlerimle, kendi ritmimde, usul usul ve kimseyi ezmeden yürürüm. Çünkü bana göre en güzel yolculuk, kalpten çıkıp yine bir kalbe varandır.
Doğal davranırım 🤣
Mecnun ederler adamı 😂
Ben kesinlikle kelimelerimle usulca dans edenlerdenim! Ama bazen o dans bir tango olur, bazen de coşup zumba! 😂 Yapacak bir şey yok, kelimeler benimle eğlenmeyi seviyor. Peki ya sen hangi tarzdansın, söyle bakalım? 💃✨
Cevap
12Cevap
Koşarım direk ben :D
😂
Kimseye yurumem usulce kendince dans ederim. Kısacık bir yaşam kimseye rahatsızlık vermeye gerek yok.
Benim sözlerim hop oturtur, hop kaldırtır.. 😂
O konuda rakip tanımam karşımdaki yeterki beni etkilesin şiir gibi konuşur aklını başından alırım
Fazlasıyla iddialıyım 😂 ama sen de az değilsin 💃💃
Henüz yürüyemiyorum. Emekleme aşamasındayım
Direk patara kütere yürürüm 🤣
Dümdük yürürüm
Hıhım dümdük🤪
Direkt dümdüz anlamında kullanılır buralarda 😄
Sözlerim ile yürürüm, dans etmem.
İkisinide yapamıyorum ya...
Vallahi Ben ne isem oyum kimseye oynayamam 😂
Ben kelimelerin kadınıyım direk yürürüm zaten😂
Sözlerim daha etkili
Ne yürürüm ne dans ederim
Dans ederiz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?