Çok meraklı olmak iyi bir şey mi kötü bir şey mi?

Çocukluğumdan bu yana hep çok meraklıydım. Merakımdan abimin bilgisayarını karıştırarak o yaşlarda bana lazım olacak bazı şeyleri buluyordum şifreler gibi hala da öyleyim elime aldığım her şeyi kurcalarım

Çok meraklı olmak iyi bir şey mi kötü bir şey mi?
Cevapla