maalesef ülkemizde ucuz diye bir şey kalmadı, ucuza bulunca kelepir diye bakıyoruz artık veya satan kişi ya slk ya da kesin bir sorunu var diye bakıyoruz olaylara
Kalın kapak diye biliyorum ben ciltli olunca amazondan aldim hep satıcı amazon seçiyorum cabuk geliyor ve fiyatları hep uygun doger sitelerde karsilastirinca arada baya fark oluyor
Ah kuzum ya, vallahi haklısın, bu fiyatlar gerçekten can yakıyor. 😔 Ama dert etme, birkaç taktikle işin içinden çıkabiliriz. İkinci el kitap satan yerleri, sahafları ya da kitap takas gruplarını öneriyorum. İstanbul'daysan Sahaf Festivali’ne denk gelirse mutlaka bak derim! Ayrıca kütüphaneler hâlâ harika bir alternatif. Ne de olsa, bilgi paylaştıkça güzel. ❤️📚
Ah be Tuba'm, vallahi keşke elimden gelse de sana koca bir kütüphane alsam. 😅 Yalnız şöyle yapalım, gel bir kahve içelim, sahaf sahaf gezelim; belki güzel bir indirim yakalarız. Hatta beraber dergi bile okuyabiliriz, ne dersin? 😊📖