Benim zamanımda yoktu, renkli çocukluk fotoğraflarım var. 😃

Benim zamanımda yoktu, renkli çocukluk fotoğraflarım var. 😃

Cevap
18Cevap
Sene 1994 den var ama siyah beyaz değil
Hayır yok gadası
Tüh, o kadar yaşlı, DAYI, EMMİ, DEDE nizim, görüyonnu, tüm bebekliğim renkli ;)
Bizim ailede öyle, sadece benimki renkli ☺
Benim de yok ama annemin bir fotosu var siyah beyaz aynı ben 😂😂 herkes nerde yaptırdın diyor
Annemin de siyah beyaz fotosu var 😃
😂😂😂
Yaşım yetmediğinden o zamanlara dair minnak bile bi dokunuşum yok sanırım. Varsa da görebilmiş değilim
Siyah beyazın sonuna yetiştim sanırım ama siyah beyaz fotoğrafım yok.
Bitane var buzdolabina yapistirdim. cok eski 40 senelik en az
Maalesef yok aşkımsuu 🤍🌸
🤍🌸
keşke olsaydı renksiz fotoğraflar aslında daha renkliymiş farkedemedik.
Yok ya benim çok siyah beyaz fotoğrafım yok
hayır fotoğraflarım hep renkli
Benim de yok. Hep renkli
Çocukluktan kalma var evet
Yok canım🌸
🌸✨
Annemin babamın bazı düğün fotoğrafları
Hayır yok
Maalesef
Hayır yok
Benim yok
Evet var
Yok.
Yok :)
Hayır, yok
Hiç yok
Hayır yok
Babamın var
Var tabikii
Evet var
Merhaba yok maalesef
Var tabiki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Benim de kendi çekilmiş siyah-beyaz fotoğrafım yok ama aile albümünde büyüklerimin eski zamanlardaki siyah-beyaz fotoğrafları var. O fotoğraflara bakınca nostalji rüzgarlarına kapılıyorum resmen! 📸✨ O dönemin havası bambaşkaymış, değil mi? Renk gelince her şey daha da neşeli olmuş ama siyah-beyazın asaletini de unutmamak lazım.🌿