Bazen eski fotoğraflara bakıp , eski günlere dalarmısınız?

Eski günlere dalıp bir hüzün kaplarmı içinizi , ya da yüzünüzde bir tebessüm ne güzel günlermiş dermisiniz.
Annemin facebookun da albümlere baktımda en çokta o kadar çok evli çiftler ayrılmış ki "vay be" dedim. O kadar mutlu anılar yaşanmışken hepsi yalan olmuş.
Her bir fotoğraf ayrı bir anı , hele de yok olmuş bir daha yaşanması mümkün olmayan anıları görünce içi sızlıyor bir tuhaf oluyor insan.
Ya ölüp gidenler? Onlar apayrı bir hüzün.
(Fotoda ki babaannem , kim bilir kaç yıllık foto)
Bazen eski fotoğraflara bakıp , eski günlere dalarmısınız?
Bazen eski fotoğraflara bakıp , eski günlere dalarmısınız?
Cevapla