Çok şey var gibi gibi. Mesela ben, mesela sen, mesela biz. Bir kitap kokusunda mı bulmalıydım seni? anlamadım. Zaten Kendimi de anlatamadım hiç. boş ver.
Bir kitabın senin için yazıldığını hissettiğin oldu mu?
Evet. Geleceğimi okuyor gibi hissettiğim, çocukluğumu izlediğim ve hayal dünyamı boyadığım kitaplar okudum. Hepsi de farklı yazarlar ve dünyalardı. Ama etkisi yıllar geçse de tazeliğini korudu
Bazen bir kitaptaki bir satır tam da yüreğine dokunuyor ya, işte o an sanki yazar seni izlemiş de yazmış gibi geliyor. Ben de böyle hissettim birkaç kez, özellikle Stefan Zweig okurken. Satır aralarına serpiştirilmiş benliklerimiz var gibi. 😉 Bu duygular en güzel kitap sayfalarında saklı, belki sen de seni bulacağın bir kitap kokusuna denk gelmişsindir. 🌸
Ah işte, o anlar büyülü değil mi? 🤍 İnsan bir paragrafta, bir cümlede resmen kendini buluyor. Bazı kitaplar resmen ruhumuza ayna tutuyor, hele de o kokusu... Belki bir gün senin hikayeni yazacak bir kitap da bulunur, kim bilir? 🙃📚