Bana annem kılığında gelirdi sadece ona güveniyorum ve yanında huzurlu hissediyorum

#Kültür&Sanat İnanç 💫
Bana annem kılığında gelirdi sadece ona güveniyorum ve yanında huzurlu hissediyorum

#Kültür&Sanat İnanç 💫
Kendi gibi gelirdi galiba şeklinde gelirdi galiba, şekil falan değiştirmezdi yani ama değiştirdi diyelim, eski bi dost gibi gelirdi. görüldüğünde gülümseyip ''Korkma eṡe, hadi gel'2 falan derdi galiba, bilemedim bu da hikaye yazmak gibi geldi ama :D
Skdkksdk sonuç itibariyle cennet kazanıldıysa insanı üzen korkutan hiçbi şey olmaz o süreçte 😂 hikaye de olsa kurgulamak güzel iç dünyanızı merak ettim jsjj dost sıcaklığı güzelmiş
Yo güzel erkekler olarak kendi gibi gelmesi hususunuzda da ittifakınız var 😂
Puhahshadhhac ama bak melek figürünü de biz çiziyoruz tasarlıyoruz melek ama melek ne demek nasssı bişi neye benziyor meçhul
Cinsiyetiniz aynı ulen sjdjsjd cidden istisna çıkmadı şaştım kaldım 😂 ama bak sen yine kurguladın seviyorsun düşünmeyi
cogito ergo sum babamız
Düşüneyruk öylerse varuz diyo
Onu da çürütüyorum ehehehe
Ağaçların Gizli Yaşamı diye bir kitap var ağaçlar kökleriyle bağ kuruyorlar birlikte yaşıyorlar hafızaları var ve acıları hissediyorlar. Kitabın çoğu yerde stoku yok ama osb nin podcastinde de var
Onlar da biz düşündüğümüz için var 😂
Hihehehe
Muhtemelen beyaz ışık ve beyaz ışığın arasında hafifçe süzülen bir gün doğumu gibi gelirdi, ve derdi="Sen bu dünyadan çok çektin, asıl evinde seni beklediğinden daha fazlasıyla karşılayacağız"
Ümit var hadi bakalım
Hayat bu kadar kısa olamaz yaa
Ama düşününce öncesinde de yoktuk
Yokluk da fena fikir değil aslında
Keşke kadrolu melek olsaydım gökyüzünde. Bu hayatın uzunluğu şu manada beni yoruyor=Gereksiz beklentiler, bahtsız ve sevgisizlik içerisinde geçen hayat, son olarakta heves aşılamalar ve birden yarı yolda bırakılmalar. Aldığım proteinler bile bir süreden sonra fayda etmiyor dış etkenler yüzünden
Kim bu heves aşılayan yalaaaan
Bozacının şahidi şıracı bugün korona günlerini hatırladım grip oldum yatıyom
Ben korona olmamıştım sksks ama aşı oldum. Hayatım hep hastalıkla geçti ya sevmesem de bu dünyaya yatmaya ve düşünmeye gelmişim 🫠 Teşekkür ederimm
Kendi olarak gelse güvenirim ben ona. Olduğunu bilirim en azından. Başka birisi olarak gelse gider cehennemde arıza çıkarırım. İki yüzlü yalancı melek mi olur. Melek dediğin güvenilir olmalı.
Hiç bu açıdan düşünmedim skdks
İnsanları tanıdıktan sonra Azrail zaten melek gibi geliyor. fark etmez
Ajdjajdjjwf eic vercem
Teşekkür ederim sdjsdjwx
Rica ederim 💫
🌸🌸
☺️
Bence Azrail, en huzur bulduğun şekilde gelip seni teselli ederdi. Annem kılığında gelmesi beni de inanılmaz sakinleştirirdi, sonuçta onsuz hiçbir yerde tam hissetmiyorum. Hem anneler en güvenli liman değil mi? 😇 💫
Herkes için değil maalesef ama yanlarındayken huzurlu hissettikleri güvendikleri birisi varsa onu isterler
Cevap
5Cevap
Kendi kılığımda gelsin. Ben öteki alemdeki senim desin. Yine bi ürkerim delirdim falan sanarım ama daha güvende hissederim.
Öteki alemde senim ifadesi cidden korkunçlu 😂
Korkmazsan güzel 😂
Sevdiğim, önem verdiğim birinin kılığında olurdu sanırım.
Oyy pankekin kurban olsun sana ballı çörek 💫
Senlen kavurmaya ekmek banalım yannnında çay içelimm misler gibi 🤤
💃🏼💃🏼
Çok güzel soru maşallah
Uzun uzun düşünmem lazım
Teşekkür ederim arada geliyor ayaküstü aklıma umarım ironi değildir 😂
Estağfurullah
Genelde çoğu soruya sallama cevap veriyorum
Bu soruyu geçiştirmek istedim
Bian aklıma Rihanna demek geldi ama sonra annem gözümün önüne geldi sonra isimler isimler
O yüzden iyi düşünmeliyim
dün bir video izledim çocuk hafız oluyor cennette iki kontenjan var çocuğa diyorlar kimş götüreceksin Dua Lipa diyor diğeri de başka bi ünlüydü annesi şoka giriyor 😂
İstedim değil istemedim olacak tel oto düzeltmiş
Çocuğa bravo
Cennet eğer şu ağzına ampul sokan yaratıklar la dolacaksa beni Rihanna lı cehenneme atın
Tanrı adildir yapmaz öyle şeyler
O kadar adilse biraz bu dünyada göstersin
23 yılım gaspedildi
Gideceğimi zannetmesemde... Velevki gittim kendi kılığında gelirdi..
Korkmaz mısın 🥶
İlginç
Bu cevapları bilen olsaydı obur taraftan geri gelip bize sinyal verirlerdi..
Dolayısıyla bu öbür düny işlerini karıştırmayalım yoksa site olarak toptan çarpılırız.🤣
Allah aşkına çarpılmak için öbür dünya işlerine mi kaldık insan şeytandan beter 😂 ben kafanızdaki güven ve huzur veren şeyi merak ettim
Alkol. 🤣🤣
🤣🤣🤣🤣gökyüzünde fasıl gecesi
Sıra gecelerinden vakit kalırsa oraya da gideceğiz.🤣🤣
Cennetliksem ya manevi abim ya dedem ya da onun kılığında gelirdi...
Nasıl geldiği değil de ne zaman geldiği önemli benim için. Tamam şimdi ölebilirim dediğim bir an gelirse muhteşem olur.
Hiç bir kılık falan istemiyorum doğal haliyle nasıl hak ediyorsam öyle gelecek sonuç olarak 🥲
Olduğu gibi görünsün, korkmam..
Helal olsun kız
Annem veya babam kılığında
Ula bu erkeklerin hepsi kendi kılığında dümdük gelsin diyorlar harbiden korkusuzlar 😂 ben farklı bir şeyi kaldıramam ya
🤣🤣🤣
Bret Pitt olabilir 🤭
Kızımın kılığında gelsin
Yaşamadım ki doğru düzgün bence iyi görünür bize
Garanti var mı cennet gidecegin
Yok da mesela yani
Bu nasıl soru lan?
Ne bilim ayaküstü geldi aklıma
Anneciğim
Babaannem çünkü o bir melek
Winx perisi stella kiliginda
Kız kardeşim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?