Yörenizde insanları nasıl geçiştirirsiniz?

Ben genellikle "Yav he he" şeklinde geçiştirmeleri duydum. Yav he he diyemeyenlere de "He de geç" derler. Sizde nasıl bir şey derler?

Yörenizde insanları nasıl geçiştirirsiniz?
Güncellemeler
8 ay
Geçiştirme olarak "tabi efendim" demek de güzel :D
Yörenizde insanları nasıl geçiştirirsiniz?
Cevapla