Türkiye'deki Kürt müziği bir bana mı estetik gelmiyor?

Bilmiyorum ama insanlar zorlama bir estetik içerisinde mi, yoksa bende mi problem var? Kafkasya bölgesinin müzikleri güzel, Balkan müzikleri de güzel o da tamam. Ama özellikle Türkiye'deki Kürt müziği, özellikle hoyrat gibi ama hoyratla hiçbir alakası olmayan ciddi anlamda hiçbir estetiği olmayan bir müzik. İran ve Irak Kürtlerinin müziği daha kaliteli. Siz ne düşünüyorsunuz?

Türkiye'deki Kürt müziği bir bana mı estetik gelmiyor?
Cevapla