Selamlar KS'nin müziksever ahalisi🍀 Zevkler ve renkler tartışılmaz elbette fakat TSM dinleyenlerin sıkıcı olduğuna dair bir kanı var. Sizce de öyle mi?
Her insanın zevki farklıdır. İsteyen istediğini dinleyebilir ve bence kimse bir diğerini dinlediği bir şeyden dolayı yargılamaması gerekir. Ayrıca Türk Sanat Müziği de gayet güzeldir ve eminim ki başka türde müzikler dinleyipte sıkıcı olan insanlar da vardır.
Aksine müzikten çok iyi anlarlar. Özellikle genç yaşta TSM dinlemek ayrıcalıktır. Farklı müzikleri bir arada ruhunda yaşatan insanların sıkılması mümkün değil bu arada.