Sizce sorun coğrafyamı yoksa doğulan ailelermi?

yani bu coğrafyalarda ortalama üstü bir ailede doğunca çok daha iyi olur hayat ama bilmiyorum ya Abd'de , avustralyada, kanadada, yeni zelandada, avrupa ülkelerinde, iskandinav ülkelerinde dünyaya gelmek çok çok daha iyi olur gibi en kötü rusyada doğarsın... siz ne düşünüyorsunuz?

Sizce sorun coğrafyamı yoksa doğulan ailelermi?
Cevapla