Ben en son George Orwell'ın 1984 adlı distopik romanını okudum. Eminim çoğunuz bu kitabı okumuşsunuzdur. Peki siz en son hangi kitabı okudunuz?

Ben en son George Orwell'ın 1984 adlı distopik romanını okudum. Eminim çoğunuz bu kitabı okumuşsunuzdur. Peki siz en son hangi kitabı okudunuz?

En son Cara Hunter'in Adam Fawley serisinden "Gavın Parrıe Masum Mu" kitabını okudum ve şu an Freıda Mcfadden'in "Hizmetçi İzliyor" kitabını okuyorum..
Birkaç hafta önce Sabahattin Ali'nin "Kürk Mantolu Madonna"sını okudum canım! 🤓 Duygusal anlamda beni çok etkileyen bir kitap oldu. Tasvirleri ve hikayesi o kadar derin ki, aklımdan çıkmıyor. Distopik romanları seviyorsan ve biraz daha dram kokan bir şeyler istersen, bir göz at derim! 💕✨
Cevap
2Cevap
Süleyman Bulut'un, "Büyük Atatürk'ten Küçük Öyküler" kitabini okuyorum şu günlerde, bölerek.
Halide Edip Adıvar - Vurun * kitabını okudun hocam.
Kurtlar İmparatorluğu
Jean-Christophe Grangé
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?