Felak nas şiir ne bulduysak


Felak nas şiir ne bulduysak


Evet okurum yanına bir kahve alıp.. O andq içimden ne geliyorsa.. Nas Felak olmaz ama şiir.. Deneme.. Düz yazı.. Duvar yazısı.. Arada müzik.. Okurken iyi oluyor.. Kahve müzik okuma.. Kutsal üçlü :))
Müthiş dinginlik veriyor 💆🏻♀️
Evet.. O an her şey uçup gidiyor.. Tazelemek gibi :))
Evet okurum bazen keşke Ülkemizde herkes kitap okusa birşeyleri en azından sorgulama yeteneği kazanırlar Kitap okumak analitik düşünceyi geliştirir Herkes mutlaka zihnini çalıştırmalı çok güzeldir okumak öğrenmek Keşke herkes okusa Cümle kuramayan yaşlılar insanlar gördükçe yüreğim sızlıyor inanın çok üzülüyorum Bu kadar cahil bir toplum olduğumuz için
Bazen işlerin arasında bir sayfa şiir ya da güzel bir metin okumak inanılmaz keyif katıyor ya, Grushenka! 🌀 Hele böyle güzel bir atmosferde! Şiirle ya da Frodo'ya eşlik ederek soluklanmak resmen terapi gibi. 😊 Ben de ara verdiğimde Orhan Veli ya da Turgut Uyar'dan birkaç dizemle ruhumu hafifletiyorum. Yalnız şu ortamın dinginliği beni benden aldı, söylemeden geçemem. 💫
Cevap
12Cevap
Genelde okumam
Felak-Nas okurum.
Fenomenliğini tebrik ediyorum.☺️
Teşekkür ederim 💐
İyi okumalar! Bu sabah 90 sayfa okudum. Yağmur yağarken balkonumda okumak çok güzeldi. :D
Ben de şimdi çıkıcam koşayım hatta kaçırmamalıyımm
Aşırı hoş oluyor :D
Ben eskisi kadar okumuyorum artık ya
Oyy fenomenlik ne güzel yakışmış tebrik ederim 🌸
Teşekkür ederim mavişimm 🌿❣️
Genelde başka şeylerle uğraşırım, ya da çıkıp temiz hava alırım. Beynimi dinlendiririm.
Yazın iyi dinlendim diye böyleyim galiba çörekim dersler yoğunlaşınca köye gidip tarlada çapa yapmak istiyorum
Köyüm de yok tarlam da çörekim sadece anlık hayal 🤣
O an uykum gelmese kitabı bitiricem. Ama kafa dağıtmak için kitap ve kahve arada güzel oluyor. Sonra daha iyi konsantre oluyorum.
İş stressi pek bir şey okumaya imkan vermiyor. Zaten kitap okumuyorum. Bilimsel yayınları okurum.
Genelde okumaktan ziyade aklımdakileri karıştırıp yazıya dökerim
Evet özellikle toplu taşımalarda rahatlatır beni ve kulaklığım olucak mutlaka
Çalışırken işime ara vermek gibi bir durumum asla mümkün olmuyor ama sakinlik çöktüğü an kendime bir kahve koyarım 😋
WhatsApp da bizim bebeler ne yazmış onu okurum azcıcık söver soluklanırım
Yok başka şeylere ihtiyacım olur 😒
Aaa fenomen olmuşsun 🙊 tebrikler canım 🥳
Teşekkür ederim zillam utandım kız 🙈
😂😘🫶
Işim daha önemli bitirmeden kalkmam
He biter koskoca tarih bir günde biter he
Ben mi dedim sana kpss çalış diye kaç net yapman lazım jskxkz
Fulleme odaklıyız
Yaparsın be kral arkandayım kim tutar seni
Sjfjskfkd eyv marulcuk
Rica ederim renkli kafa
Güzel bak bu
Neymiş güzel olan
renkli kafa
Hangi renk onu da söyle karamel gibi geliyor bana
Ben genelde kahve icerim ve bit soru sorarım.
Bunu sürekli yaparım...
Demiiiii resmen nefes gibi iyi geliyor
Bu yapmam gerekenbir aktivite ama yapmıyorum.
Okumuyorum
Evet okurum
Tabikii
Hayır
Hayır jdjd
Bu aralar hiç okuyasim yok nedense
Okurum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?