Evrenin sana gönderdiği mesajı okumak ister misin?

Evrenin sana gönderdiği mesajı okumak ister misin?
  • Her ne kadar göz oysa da kargalar, uçmaktan vazgeçemezler...

Ayağa kalk! Fırtına geçer, sen kalırsın çünkü sen kendi şansınsın..

Kafanın içindeki o gürültüyü sustur.

Sen sandığından daha güçlüsün.

Her şey üstüne geliyor gibi olsa da,

inan bana, bu fırtına da diner...

Düşe kalka yürüyorsun, evet

Ama hala yürüyorsun.

Kimse görmese de,

senin savaşın kıymetli.

Bazen yalnızlık kemirir,

bazen ruhun bile ağır gelir.

Ama sakın unutma!

Sen kendinin en büyük şansısın...

Yıkılma, dağılma

Bugün sıkılsa da canın,

yarın başka bir gökyüzü var...

Ve o gökyüzünde,

senin için parlayan bir ışık hala yanıyor.

Kendinden vazgeçme...

Kimse sana hatırlatmamış olabilir!

Bu mesaj sadece sana!

Bazen saçma şeyler yüzünden uyumayan insanlarız..

Sabah uyandığında hatırlamayacağın şeyler için sakın üzülme!

Kimse sana söylemediyse, ben söylüyorum, her şey yoluna girecek...

Doğru bildiğin şeylere bile inancını kaybettiğinde,

Sakın içindeki çocuktan vazgeçme!

Sorunlar ve hayat üzerine geldiğinde

Kendine dönmek zor olabilir

Ama kendinden ne olursa olsun vazgeçme!

Ruhun kaybolmuş ve kendini yıpranmış hissetiysen

Sadece kendinle baş başa kal

Yapacağın son şey bile olsa

İçindeki ışığı söndürme!

Seni aşağı çekmek için sürekli yukarıdan basan insanlar olacaktır!!

Biliyorum, kimse sana asla söylemedi

Ama her şey yoluna girecek

çok iyi gidiyorsun sakın pes etme!!

Senden bir tane daha yok!

Senin gibisini bulamayacak kimse

Her şeyden bunalıp sıkıldığın da

Ruhunu sarmalayan düşünceler karıncalandığında

Huzurlu anların görüntüsü bulanıklaştığında

Kendine güvenmek zor olabilir

Ama kendinden asla vazgeçme!

Eğer kaybolmuş ve yalnız hissettiysen

Pusulan şaşıp, rotan karıştığında

o yanındaki minik meleğe sarıl, seni hatırla...

Evrenin sana gönderdiği mesajı okumak ister misin?
Cevapla