Nietzsche nihilist olmamasına rağmen hâlâ n'için milli eğitim kitaplarında ve müfredatta bu şekilde öğretiliyor?

Nietzsche nihilizmi atlatılması gerekilen bir dönem olarak görmez mi? "Güç istenci, amor fati, üst insan" kavramları bunu kanıtlar nitelikte.. hâlâ ne diye toplumda böyle bir dejenerasyon devam ediyor?

Nietzsche nihilist olmamasına rağmen hâlâ n'için milli eğitim kitaplarında ve müfredatta bu şekilde öğretiliyor?
Cevapla