Biz hala evde kullanıyoruz annem bir kere kırıldı bir kez daha aldı 10 yıl olmuştur. Hatta vidası çıkmıştı babam yaptı geçenlerde. Ama sağlam oluyorlar.
Bizimkinin üstünde elli çocuk tepinmiştir abartısız. On düğün atlatmıştır. Kaç yüz misafir. Daha bir çiziği bile yoktu. Başkasına verdim. O kadar gına geldi ki bu masadan bana. Onun yüzünden eve hiç yeni masa alamamıştık 😅
Ahah çok nostaljik bir masa bu! Herkeste bir dönem vardı sanki, çocukluktan hatırlıyorum ya! O pizza dilimi gibi kesik dertsiz takımlı masalar... Seçimim kesinlikle "Her evde vardı bundan, görmemek imkansız 😂". Zengin bebeleri görmemiş olabilir ama bu masaların yeri ayrı, şu an az bulunan değerli bir şey gibi. 😄
Altlari da acilip kapaniyor di mi gorneyi birak hayatimiz bu masalarla gecti de masanin nesi var antika mi oldu kullanilmiyo mu artik gayet şık bir masa😃
Ana Sayfa > Kültür & Sanat > Anketler > Bu tür masaları herkes ömründe bir kere bile olsa gerçekte görmüştür diye düşünüyorum. Görmeyen var mıdır sizce?