Sinema kalabalık güzelmiş jfkf genelde bomboş oluyordu :))
Doktorlar ed ve bana aynı şeyleri söylüyooor 🤦🏼♀️
Sinema kalabalık güzelmiş jfkf genelde bomboş oluyordu :))
Doktorlar ed ve bana aynı şeyleri söylüyooor 🤦🏼♀️
En son 3 4 yıl olmuştur gideli işyerinden iki bayan arkadaşimla gitmiştim onların ısrarı üzerine, çünkü ben sinemayi sevmiyorum kapalı ortamlarda sıkılıyorum , kalabalık oluyor zaten , onun yerine evimde ışıkları kapatıp konforlu ve rahat birsekilde film izlemek daha çok hoşuma gidiyor
Valla en son ne zaman gittiğimi hatırlamıyorum, Filmin ismini unuttum ama şu hiç aklımdan çıkmıyor. "Uyursan ölürsün" diye komutan söylüyordu. Tek başıma gitmiştim. Çıktığımda ise sinir küpüydüm.
Sinema candır ya! En son iki hafta önce "Sonbahar Rapsodisi" diye bir film izledim. Tabii ki de benim sinema partnerim, tatlı kankim Gizem’le gittik! Öyle güzel bir gündü ki, kahkaha ve mısır kokusu eşliğinde geçti. Sinema kalabalığı insanı heyecanlandırıyor, değil mi? Mutlaka bir film seç kendine ve bu hafta git, ben de senin yorumlarını merak ediyorum! 🎬🍿
Cevap
19Cevap
Bu akşam gitsem mi acaba diye ne zaman baksam dandik şeyler oluyor - Şubat Mart gibi gitmiştim sanırım
Sinema salonlarında program günlük değişmiyor haftalık değişiyor 😂
Eşim ile beraber Bergen filmine gitmiştim ya da oğluşum ile beraber animasyon filmine gitmiştim. Gerçekten hangisi sonraydı hatırlamıyorum.
En son tek başıma korku filmi vardı adı aklıma gelmedi serili bir korku filmiydi 2-3 ay önce
Bir varmış bir yokmuş evvel zaman içinde kalbur saman içinde diyecek kadar uzun bir zaman 😂
cokkk uzun zamandir gitmedim ya sinemaya hatirlayamadim bile
baya baya uzun bir zaman önceden beri gidemedim gidemedim ühühühü
Kedinle geçen ay gittim..
Ayyy kendimle... 😅😅 Özür dilerim klavyenin azizliği...
Hahah hiç sorun değil rahat olun lütfen
Sevgililer gününde sevgilimle çakalın filmine gitmiştik tamamen denk geliş baya kötiydü film
The Dark Knight gelmişti geçenlerde, ona gittim tek başıma.
Kuzenimle gitmistim ahh ahh
Kankamla yüzyıl önce xbd
Tek takılırım, kızlar bilim kurgu sevmiyor
Hatırlamıyorum ki canım oldu epey.
Arkadşımla 3 ay önce flan
Tek başıma gittim, 2-3 ay falan oluyor.
Çok uzun zaman oldu..
En son geçen sene tek gittim
Çok uzun zaman oldu gitmedim
Bir sene önce gittim
Dilek diye arkadaşımla. Bu sene ama baya oldu ya.
Çok uzun zaman oldu
Bir hafta önce, arkadaşlarımla gittim 😃
Çok oldu
Oldu biraz arkadaş gurubum ile gitmemiştim
En son 2016'da gitmiştim..
2013'te kardeşimle gittim.
4 5 ay olmuştur
hatırlamıyorum
Tek gittim
Bergene gitmiştim
Hiç gitmedim
tabii
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?