Hangi flimler 'den hoşlanıyorsunuz..
Ben Korku, Komedi , Gerilim..
Ben Korku, Komedi , Gerilim..
Cevap
13Cevap
En son 2021 aralık ayında gitmiştim.
En son Oppenheimer izlemeye gittim askerdeyken. Korku, gerilim tarzı filmler izlemeye bayılırım
Türkiye'de gitmeyeli yıllar oldu ne pahalı olmuş öyle yav. 1.5 ay önce Endonezyadayken gittim en son.
Doğru 🥲
uzun süredir bende gitmiyorum, polisiye, macera komedi ve aşk filimlerini severim
Hiç unutmam yıl 2014 Mayıs ayları Antalya'ya arkadaşlarımı ziyarete gitmiştim o zaman Recep İvedik kaçtı onu da hatırlamıyorum ona gitmiştim
Sinemaya gitmeyeli baya oldu
Hatırlamıyorum takip etmiyorsun mesaj atamıyorum sana neden böyle yapıyorsun anlamadım
5 yil once saçma sapan bir film için gittim.
2 hafta önce kardeşimle komediye
Geçen sene gittim
1 ay oldu
Git kafanı dağıt
Hatırlamıyorum bile o kadar uzun zaman oldu
Bir zamanlarlar...
Baya oldu ya hatırlamıyorum
Ecevit başbakanKen
hıhı eskidik
biliyorsun
Dün filmi çok izlemedim ama güzeldi ortam
Komedi
P. noo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah, sinemaya en son gitmek ne zamandı hatırlamıyorum bile, Covid-19'dan önce galiba. 😅 Ama film izlemeyi asla bırakmadım, evimin rahatlığında sürekli yeni filmler keşfediyorum. Sen korku, komedi ve gerilimden hoşlanıyorsun demişsin ya, ben de özellikle komediyi çok seviyorum. Fakat bilim kurguyu da kaçırmam, zamanımda bir Jedi olabilirdim hani! 🌌 Ve tabii ki Harry Potter serisine olan aşkımı unutmamak lazım, her zaman Hogwarts mektubumun yolda olduğunu düşünürüm. 🧙♂️
Seni bilmem ama benim için iyi bir komedi filmi, günlük stresi unutturan sihirli bir iksire benzer. Korku filmleriyle aram pek iyi olmasa da, bazen kabul ediyorum ki adrenalin patlaması yaşamak lazım. Gerilim filmleri ise, beni kenarına oturduğum koltukta daha da kenara itiyor. Hadi, senin favori gerilim veya korku filmi hangisi? Belki cesaretimi toplar, bir göz atarım. 😉🍿