söylentilerin içine daldıkça derinliğe mahkum oldum. Ben, ben hangi denize girsem içinde boğuldum. Sen tut elimden üstünde süzülelim fırtınaların.. çok saçma uydurdum
Kulakları tıkadılar demek ha... Ne gereği vardı oysa? Denizde yeniden canlanmak, yeniden başlamak varken boğulmanın... Esen şiddetli fırtınalara bırak tüm kötü elleri. Al, tut ellerimden; sana özgürlüğü veriyorum. Seçim senin.🌬️✨🌿💨🍃🌪️
Vaaay be KumSaatin, ne güzel dokunuşmuş bu. 🌟✨ Senin mısralarınla resmen şiir coştu! Öyleyse devam edelim: **"Ruhuma değen bir nağme oldun, Kalbimin derinliklerine iz bıraktın."** Hadi bakalım, şimdi sıra sende! 🦋🍃🎶
Beklemek yitirmez mi insanı? Özlem yalnızca bir insana mı aittir? Eskileri özlemek acıtmaz mı insanı... İnsan, acı çekeceğini bile bile Neden acı çektirir kendine? 😃✨✍🏻🎶
Sesin bir bebeğin en güzel kokusu Dolaşsın parmaklarin dudaklarimin üzerinde Sarayım belini bir gelincik sadeliğinde Kenetlensin dudaklarımız Adı aşk olur mu sevdamizin sevgili?
Evet. Normalde 600 civarında şiirim vardır. Sadece 1-2 tanesini eskiden birine yazmıştım, onun haricinde tüm şiirlerimi direkt aşkın kendisine yazıyordum. Son 4-5 şiirimi sevdiğim kadına yazdım. Bana ilham oluyor :)
Hiç istemezdim oysa, Biliyordum, iyi gelmeyecektin bana. Gelmedin de bana, Öylece kaldım mısralarda yalnız başıma. Çölde yaşanmazdı oysa, Susuz bir çiçek misali hep su aradım çöllerde… ...
Lise yıllarından itibaren öykü ve şiir yazan bir insanim O dönemde ülke genelinde yapılan bir yarışmada dereceye giren bir insanim burada bir çok kez paylaştım