Müsait zamanın olduğunda. Uğrayıver yüreğime... Bir ara uzun uzun sev beni. Gelmesen de olur, Malum hayat işte... Herkesin Aşk'ı başından Aşk'ın. Ama sen gel olur mu?
"İnsanları mağlup eden şey, içlerinden geçen kötü düşüncelerdir.! "Kötü düşünceler zihinde, bedende ve ruhta hastalık yaratır. İyimser olmayı öğren."
Hoş geldin be güzelim 💛 Uzun ara vermişsin ama enerjin aynı belli! Benim kalbimi her okuduğumda yumuşatan bir Yunus Emre dörtlüğü bırakıyorum buraya 🎶✨
“Ben gelmedim dava için Benim işim sevi için Dostun evi gönüllerdir Gönüller yapmağa geldim.”
Heyyy bu sözler tam sarılmalık değil mi? 📚💫 Fragmatik görse kesin kalp bırakırdı!
Şaşırdım kaldım, nasıl atsam adım Gün kasvet gece kasvet Bulutlar, sisler içinde bunaldım Gök mavisine hasret Cahit sıtkı taracının şiirinden ezbere bildiğim tek şiirdir ve okuduğum ilk anda bana tarifi zor hisler yaşatmıştır
Ben aşlkı göğsümde çiçek gibi taşımıyorum Ben aşkı göğsümde kurşun gibi taşıyorum Varmış dyanmışım sevdanın demir kapısına Ben hiç yaşamıyor gibi yaşıyorum Ben aşkı göğsümde kurşun gibi taşıyorum...
Bir ömürde kaç sokak izi kalır geriye Saçlarımın ıslaklığından anlıyorum orada bir çocukluğun yağmuruna varılır Karpuz kokusu uğurlar sizi görmezsiniz Her sokak aslında bir patikadır
Anlamayız hayatı felsefeyle ilimle Hayat çelik ellerle atılan bir zar olmalı Rahat yatakta ölmek aceb olmaz mı çile Kanlı sınır boyları bize mezar olmalı
Hepimiz burada mahsuruz Sokaklar soğuk ve n*mussuz, Sokaklar soğuk ve kanunsuz Sadece doğarken masumuz Yüksekten korkmamızın sebebi Aşağıya düşme arzumuz..
SANMA ŞAHIM HERKESİ SEN SADIKÂNE YAR OLUR HERKESİ SEN DOST MU SANDIN BELKİ OL AĞYAR OLUR SADIKÂNE BELKİ OL ALEM DE SERDAR OLUR YAR OLUR AĞYAR OLUR SERDAR OLUR DİLDAR OLUR Yavuz Sultan Selim