Gönlünü gül edeni sevmez mi sevda? Acı çektireni mi sever gönül?

Mustinin şarkısı çok severim
Aşık veyselin dediği gibi “seversin kavuşamazsın aşk olur” diye katılıyor muyuz?

Bence çok haklı bir söz✋🏻🫣
Gönlünü gül edeni sevmez mi sevda? Acı çektireni mi sever gönül?
Gönlünü gül edeni sevmez mi sevda? Acı çektireni mi sever gönül?
Cevapla