
Çok sevdiğim ve benim için anlam taşıyan bir tablo bu 💛💛🌿🌻🌼
Altının içinde eriyen iki beden... Sanki zaman durmuş, dünya silinmiş, geriye sadece o öpücük kalmış...
Erkek, sert çizgileriyle koruyan; kadın, yuvarlak motifleriyle teslim olan. Ama bu teslimiyet zayıflık değil, bir tür güvenin doruk noktası. Çiçekli bir uçurumun kenarında, düşmekle uçmak arasındaki o ince çizgide...
Peki sizce bu sahne romantik bir güven ve teslimiyet mi, yoksa boğucu bir sahiplenme mi? Yani başka bir deyişle aşkın güvenli limanını mı, yoksa tutkunun boğucu sarılışını mı anlatıyor?
Sizin gözünde hangi duygu daha baskın geliyor?
...
Bu tablonun diger sevdigim biz ozelligi de çift yönlü oluşu 😊

Güncellemeler
9 ay
Super soru 💛🧡❤️
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer