Hayatınız içerisinde yapamayacağım ve olmayacak diye düşündüğüz anların üzerine hiç gittiniz mi?

Hayatınız içerisinde yapamayacağım ve olmayacak diye düşündüğüz anların üzerine hiç gittiniz mi?

İlk defa bir anime karakterini çizip boyamaya kalkıştım Ben genelde çizmiş olduğum anime karakterlerin resimlerini asla boyamam Hani ortaya kötü bir sonuç çıkarsa diye çizmiş olduğum anime karakterinin boşa gideceğini düşünürüm Ama bu kez bir cesaretle çizmiş olduğum anime karakterini boyamaya başlayınca gayette iyi sonuç elde ettiğimi fark ettim Zaten ben hiçbir yerden eğitim almadan kendi çapımda bazen iyi bazen de kötü olmak şartı ile sıkıldıkça anime karakterlerinin resimlerini çizmeye başlarım Bu sebeple bazı çizmiş olduğum anime karakterlerinde orantısız kısımlar olabiliyor Bu da ya gözler eşit olmuyor, ya kulaklar eşit olmuyor, ya da omuz kısımları eşit olmuyor Yine kendi kendime azda olsa resim çizme bakımından geliştiğimi düşünüyorum

Güncellemeler
9 ay
İlk başta kendi çizdiğim resmi kötü amaçlı olarak göndermedim Sadece kendi şahşi düşüncemi belirttikten sonra iyi olur anlamında ekleme yapmak istedim Yani yanlış bir anlaşılma olmasın Hem şimdiden anlayışınız için teşekkür ederim
Hayatınız içerisinde yapamayacağım ve olmayacak diye düşündüğüz anların üzerine hiç gittiniz mi?
Cevapla