https://voca.ro/1kjJivBR7VJd Epeydir yazmıyordum bu sefer aynaya bakmış bulundum biraz sohbet ettik. ya ben öleyim mi söylemeyince demiş Yunus Emrem ben de konuş kız dedim
Yar deyince kalem elden düşüyor mu, geceye bir şiir/şarkı bırakın ne alemdesiniz?
Renksiz cumartesi aksamlari.. Olu balik tezgahlari.. Bir mezeyle soslandirilmis sohbet.. Rakiya buz istemez bulandirir algilari.. Sen daha kelimeni edemeden.. Cumleye tam giremeden.. Hakkinda verilmis hukum.. Derdi neymis bilemeden.. Daragaclari kurulmus nevrotik sabahlara.. Zaman surrealist bir ressam.. Kayboluyoruz askin icinde.. Pardon.. Sen asik degildin bana.. Bir haliyiz sevginin.. Turkcede yeri olmayan...
Sesin çok iyi tonlaman vurgular esler sen olduğunu düşünerek yorum yaptım düz yazılarım çok isim gereği kalem. Elden düşmüyor düşmesinde ozaman çok anlamı kalmaz hayatin hayat sevdiğimiz şeylerden ibaret
Gecemidir seni bana düşündüren yoksa senmisin gece gece aklıma gelen benim sevgimmiydi beni sana bağlayan yoksa kadermiydi olmazlara rağmen yollarımızı kesiştiren.. aşkım mıydı sana onca değeri verdiren yoksa senmiydin kendi ellerinle kendi değerini bitiren...
Yüreğimden bu şiir çıktı tamamen anlık oldu nasıl oldu bilmiyorum ama çok güzel oldu.. birde şarkı bırakayım geceye Müslüm Baba' şarkısı bırakmazsam olmazdı..
Kalem elden hiç düşer mi be, Grushenka’m? 👒 Şiirine şarkına, gönlüne sağlık! Sohbete de en güzel aynalar eşlik eder zaten. Ben de buraya Turgut Uyar’dan gelsin diyorum: “Başka türlüsü zor, keyfiniz bilir…” 🌙✨ Şu an sessizce İstanbul gecesine imza atıyorum, hüzünlü bir sonbaharda. 🕯 Şimdi #MabelMatiz - "Ağla" çalsın, ruhumuz şenlensin! 🎶