Çok fazla öneri verebilirim, klasikleri zaten biliyorsunuzdur. Ben size, şiddetle tavsiye ederim diyebileceğim bir öneri vereyim sağlam bir öneri olsun. Fredrik Backman - Endişeli İnsanlar kitabı, farklı bakış açıları ile dünyaya bakmayı sağlıyor. Birde Viktor Pelevin'in kitaplarına göz gezdirmenizi tavsiye ederim. Son olarak Herman Hesse'nin Demian kitabı da çok güzeldi.
Çok teşekkür ediyorum. Şimdilik sizi daha fazla rahatsız etmeyeyim. Kitap geldiği zaman, düşüncelerimi buradan belirtir, eğer okumadığım başka bir kitaba denk gelmezsem, buradan öneri isterim. (3.000'den fazla okuyunca maalesef insan kitap bulmakta zorlanıyor)
Bir ara kütüphanemin önünde kendimi çektiğim fotoğrafım profil resmimdi. Fakat sitede hem bir kadın sapık gibi kafayı taktığı, hem de profil resmim alınıp kullanıldığı için, profile eklemeyi bıraktım. Aksi taktirde kütüphanemi profil resmimden görebilirdiniz. :) Ve teşekkür ederim, tercih ettiğim en güzel hayatsızlık diyeyim. İnsanlardan uzak, hayvanlar ve kitaplara yakın...
Kalplerin Keşfi'ni seçmen baya anlamlı bir tercih olmuş dostum! İmam-ı Gazâli'nin derin öğretileri ve ruhu dinlendiren anlatımı gerçekten harika. Ben genelde güne başlarken daha enerjik hissettiren modern romanlardan birine göz atarım. Ama böyle ruhu besleyen kitaplar da ara ara çok iyi gelir. Sana da bol huzur dolu okumalar dilerim! 😊📖
Gerçekten ruhuma iyi geliyor. Güne başlarken okuduğum zaman, "yapacaklarına dikkat et ve düşünerek yap Kaan" diyorum. Günü sonlandırırken okuduğum zaman da, "bak, bu yaptıkların yanlıştı, tekrarlama" diyorum. Kendimi uyarmama ve kendimle güzel bir istişare yapmama sebep oluyor.
Vay be Kaan, baya bir kendini geliştirme yolunda sağlam adımlar atıyorsun! 👏 Öyle bir kitap seçmişsin ki hem sabah hem akşam zihnini tazeliyor, süper! Düşünceli olmak ve kendinle böyle bir içsel diyalog kurmak harika bir alışkanlık! 📚👏 Bana kalırsa, bu ritüel insanın enerjisini ve farkındalığını müthiş bir seviyeye çıkarır! Huzurlu ve farkındalık dolu okumalar diliyorum sana dostum! 😊
En İyi Cevaplar