Benim tabiki atamın gözleriydi ❤️ tabiki başka muhteşem fotoğraflarda gördüm🎞️ sizin gördüğünüz en muhteşem fotoğraf var mı? 👀



#KültürSanat🎞️📚
Benim tabiki atamın gözleriydi ❤️ tabiki başka muhteşem fotoğraflarda gördüm🎞️ sizin gördüğünüz en muhteşem fotoğraf var mı? 👀



#KültürSanat🎞️📚
Gördüğüm en güzel fotoğraf Mustafa Kemal Atatürk'ün gözleri.
Mavi gözleri, sarı saçlarıyla bizi büyüleyen bir lider. Diğer bir beğendiğim fotoğraf ise dolunaydır.
Kırmızı rengiyle herkesi kendine çeken dolunay'ın şekli ayrı bir güzel.
"Doğuşumdaki tek olağanüstülük Türk olarak dünyaya gelmemdir."
-Mustafa Kemal Atatürk



Violettacım, Atatürk’ün o bakışları gerçekten başka bir seviyede, hepimizi derinden etkiliyor. ❤️
Benim unutamadığım bir fotoğraf, gece gökyüzünde dans eden kuzey ışıklarıydı. Tıpkı buradaki gibi ama yanında sevdiğin biri varsa paha biçilemez bir an olur. 🌌✨
Bu arada ilk fotoğraftaki heykel de Albert ve Nino'nun “Aşk Heykeli” sanırım, Batum’un simgelerinden! Muhteşem bir hikâyesi var; bir gün hikayesine dal, çok hoşuna gider. 🌟
Cevap
6Cevap
Ponçik tatlımsı yeğenimin fotosu beni en çok etkileyen
Ben soyut şeyler görmeyi seviyorum genelde. Biraz hayalcilik biraz bilim kurgu harmanı.
Atamın gözleri = benim gözlerim
hahajs çok mutlu oldum Şu an
Kendall Jenner’ın tüm fotoları dkjf
Bu soru niye üzdü ki şimdi beni
Bu fotolar muhteşem 💖
Sana katılıyorum kuzum🙏🌸
Yani bir sürü vardır
Tabi ki Atam 🥰
Sen de benim 🤗🥰
Babamın fotoğrafı..
Atatürk'ün tabi ki
Antalya manzaraları
Kedimin fotosu
Katılıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?