Uzay bana o kadar çekici ve korkunç geliyor ki?

Ya şu evrende toz tanesi bile değiliz o kadar fazla şey varki bu evrende belki başka evrenlerde vardır ve bunlar bana çok korkutucu geliyor yani o kadar devasa şeyler var ki insanın aklının alamayacağı bir sürü şey var sizce de çok garip ve ilgi çekici değil mi bence bir yandan da korkutucu
Uzay bana o kadar çekici ve korkunç geliyor ki?
Cevapla