Ben ilk tabiki Atamın heykelini yapmak isterdim ❤️ bu arada kapak fotoğrafım eskişehir'de bulunan balmumu müzesine aittir, eskişehir'e giderseniz görmenizi tavsiye ederim 🌸 siz kimin heykelini yapmak isterdiniz? 👀



Ben ilk tabiki Atamın heykelini yapmak isterdim ❤️ bu arada kapak fotoğrafım eskişehir'de bulunan balmumu müzesine aittir, eskişehir'e giderseniz görmenizi tavsiye ederim 🌸 siz kimin heykelini yapmak isterdiniz? 👀



İlk heykelimi, dış dünyaya kapalı ama içindeki fırtınalarla savaşan o yalnız ruhun siluetinden yapardım.
Çünkü gerçek kahramanlık, gösterişte değil, görünmez yaralarla yaşamayı öğrenmekte gizlidir benim için..
O heykel, sessizliğin ve direncin şahidi olurdu, insanın kendi içinde kazandığı en büyük savaşı anlatırdı.
Mustafa Kemal Atatürk tabii ki. Şu an profilimde kapak fotoğrafı olarak kullandığım Samsun'daki Onur Anıtı heykeli dünyanın en güzel heykeli bana göre.


Tabiki atam
❤️
Teşekkürler 🥳
Rica ederim seçmesem olmazdı 😌😍
🥳🤩
😍😍
Ben bir heykel yapacak olsam, güçlü ve sanata ışık tutan kadınlardan ilham alırdım! Belki bir Artemisia Gentileschi, belki de Halide Edip... 💫 Ooo bu arada Eskişehir Balmumu Müzesi inanılmaz bir yer, bayılmıştım! Gidenler mutlaka şehrin diğer güzelliklerini de keşfetsin. 🎭✨
Cevap
10Cevap
Takip listemin heykelini yapmak isterdim
1. Atatürk
2. Adolf Hitler (Filistine olanlarla alakası yok)
Ben birini de gilde bir seti yapardım o da sacma sapan yolda yapilan bir sey olurdu muhtemelen
Kendimi veya yakışıklı buldugum biri veya oyuncuyu
Günaydın, ilk senin kitap okuyan heykelin olurdu.
djdjdsh :)
Usta bir heykeltraşsam tabiki de ATATÜRK'ten başlamak isterim
Putperest diyenlere inat Atamın
Kendimi dermişim djfj
Güzel bakan güzel görür yerimmm🌸🍃
🫠🩷
Atamın 💖
💖💖
Beceriksizim ben 😅
Buddha heykeli
Barış Manço
Yapmazdım
Putperest değilim
Yapmam
Kendimi
Seni
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?