Uzun süre aynı ırktan erkekle ilişkim oldu ve buna alıştım?

Irkı söylemek istemiyorum. Ama kültürü davranışlarını etkiliyor. Onu daha farklı yapıyor, bana olan davranışlarını başka erkeklerde görmüyorum. Yani iki kültür ile de yaşamaya alıştım hatta bana da geçti biraz bu kültür. Bir yıldan fazla bu ırktan erkek ile bir ilişkideydim. Şimdi aynı ırk kültürden birini istiyorum. Bunu düşünüyorum sürekli neden böyle oldu diye. Ama o şekilde rahat hissediyorum. Tam aradığım şey oluyor. Yani anlamadım nasıl böyle oldu gerçekten anlamadım. Ama alışkanlıklar bize güven duygusu verirmiş, ve orayı ararmışız yani. Bazen diyorum çok saçma gelebilir mi acaba bu insanlara ama durum bu. Yani sormak istedim size, ne düşünüyorsunuz sizce bu durum normal mi

Uzun süre aynı ırktan erkekle ilişkim oldu ve buna alıştım?
Cevapla