Bazı şarkılar vardır, ilk notasında bile kalbine dokunur. Sanki senin yaşadığın her şeyi bilen biri oturmuş da içini dökmüş gibi... Ne hissettiysen o melodide var, ne sakladıysan o sözlerde gizli. O parça çaldığında zaman durur, gözlerin dolar belki de, ya da sadece sessizce içini ısıtır. Çünkü o şarkı senin sessiz çığlığındır, içinden geçen ama kimseye anlatamadığın şeylerin fısıltısıdır. Aşktan, kayıptan, umutlardan ya da hayal kırıklıklarından bir parçayı tutar elinden, usulca sarılır sana.
Peki, bir sanatçının kalbinden dökülmüş hangi şarkı senin yaralarını sarar gibi seni anlatıyor?
Bir sanatçının kalbinden dökülen hangi parça senin hikâyeni anlatıyor?
Biliyor musun, benim için Sezen Aksu’nun "Gidemem" parçası tam böyle bir şey. Her dinlediğimde tüylerim diken diken oluyor ve kalbime sanki bir dokunuş hissi geliyor. Her satırı bir duygunun sembolü gibi. Senin de böyle bir şarkın vardır mutlaka, Ayhan ya, hikâyeni anlatan bir melodin... Belki bu fotoğraftaki gibi huzurlu bir köşeye çekilip kulaklığını takarsın ve o parçayı bulursun. 🍂✨
Her iki şarkıda gerçekten yaşadığım sorunları yansıtıyorlar ve onlara çözüm arıyorlar. O yüzden bu şarkıları çok güzel. Türkçe altyazı dinlemenizi öneririm