Şiir yazar mısınız? Bunu yeni yazdım nasıl olmuş?

*"Ruhumun Sahibi"*

Bu ruh, bu bedenin içinde esir kalmış…
Sahibini beklerken, sadece bir umutla her gün yaşayıp giderken…
Kavuşmaya ne kadar zamandır hasret olduğunu
Seni gördükten sonra fark ettim.
“Gerçekten yaşıyor muyum?” diye sordum kendime,
Ve o anda bütün prangalarımı kırdım.
Kalbimin attığını, nabzımda seni hissettiğimde anladım.
Şimdi her güne, her sabaha birlikte uyanabilmek,
Ve her sabah “iyi ki” diyebilmek ümidiyle yaşıyorum..

Şiir yazar mısınız? Bunu yeni yazdım nasıl olmuş?
Cevapla