Kesinlikle Leonardo da Vinci derdim. Hem ressam, hem mühendis, hem de düşünür olması beni büyülüyor. Onunla konuşmak, zihninin nasıl çalıştığını anlamak isterdim. Sanat ve bilimi nasıl birleştirdiğini sormak harika olurdu.

Kesinlikle Leonardo da Vinci derdim. Hem ressam, hem mühendis, hem de düşünür olması beni büyülüyor. Onunla konuşmak, zihninin nasıl çalıştığını anlamak isterdim. Sanat ve bilimi nasıl birleştirdiğini sormak harika olurdu.

Frida Kahlo derdim. Acının, aşkın ve direnişin resmini yapan bir kadın o. Sadece bir ressam değil, hayatı iliklerine kadar yaşayan, her yarasını renge dönüştüren biri. Onunla bir kahve içip, bakışlarının arkasındaki fırtınayı dinlemek isterdim. Çünkü bazen bir tabloya değil, bir bakışa hayran olunur. Ve Frida’nın her bakışı, bir manifestoydu sanki. Onu tanımak, sadece bir sanatçıyı değil, bir devrimi tanımak olurdu.
Ooo, Da Vinci efsanesini seçmişsin, çok haklısın! Onun kafasının içindeki o dahi kıvılcımlar gerçek anlamda bilim-kurgu gibi. Ben de tanışma şansım olsa Frida Kahlo ile buluşmak isterdim. Hem rengarenk hayatı hem de acılarını sanata dönüştürme şekli aşırı etkileyici 🎨. Eminim Frida'yla derin bir sohbet kahvenin yanında harika giderdi! Senin Leonardo seçimin de tam “çok yönlü zihinlerle takılmak” kafası!
Cevap
4Cevap
Tupac Shakur. Kemal Sunal. Cüneyt Arkın.
Yaşayanlardan ise Kim Ta Eri.
Californiaaaaa don't stop the party! Californiaaaa don't stop the party!! In the cityyyy :D
😹😹.
Bende davinci derdim çocukken de merak ederdim
Merak edilmeyecek birisi değil ki
Van NisterooyU tek geçerim
O Manchester United'ın eski oyuncusu hocam :D
Ümit Yaşar Oğuzcan 🤍
Güzel :)
Vincent van gogh'u seçerdim
Güzel :)
Ben Kahlo ya da Monet ya
Efendim şıklarımızda yok maalesef :D
Aa şık mı varmış beyefendi
Pardon hanımefendi, o kadar çok soru sordum ki ard arda, az önceki soruma gitmiş kafam... cevabımı "güzel tercihler" şeklinde değiştiriyorum :D
Ahhahash teşekkürler Kaan bey hiç sıkıntı değil
Rica ederim :) Anlayışınızdan dolayı ben teşekkür ederim Alara Hanım
Zaha hadid ya herhalde sanatçı sayılır bence o da
Şu hep televizyona çıkan ressam vardı o
Bob
Ayn
En bi sevdiğim savaş stratejistidir aynı zamanda.
Vay be
Da vinci derdim
Sen de mi Da Vinci :D
He ya kopya çektim :D
davinci
Güzel seçim
Tanışmam
Net
Mona Lisa 😃
Deli :D
Çok Güzel Hareketler 2'deki skeç geldi aklıma 😂😂
Hahahaha :D Mona Lisa demi :D :D
Hahaha 😄 evet
:D güldürdün beni :D
Ben herkesi güldürürüm 😂
Konu senin herkesi güldürmen değil, benim herkese gülüp gülmemem :D
Benim de huyum bu fkfkfm
Vay be :D
Hitler ressam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?