Tanrının duygulara sahip olma düşüncesi size garip geliyor mu?

Bana garip gelmiyor çünkü zamandan bağımsız zamanı yaratan bir şey olduğu için duyguları aynı anda zamandan bağımsız sınırsız yaşayan bir şey olduğuna inanıyorum. Yani onun duyguları yaşayış biçimiyle bizim yaşayış biçimimizin birbiriyle aynı olmadığına inandığım için tuhaf gelmiyor.

Tanrının duygulara sahip olma düşüncesi size garip geliyor mu?
Cevapla