Super hikayeler gelsin bakalim ✨️🧚🧚♀️
Bir varmış bir yokmuş... evvel zaman içinde kalbur saman içinde?
Super hikayeler gelsin bakalim ✨️🧚🧚♀️
Hadi hikayenin devamini getirin...
Bakalim kimler en yaratıcı olacak 🙃🙃😃


Zalim bir kral varmış ;Tüm dünyayı kendinin zanneden İnsanları küçük gören kibirli küstah kendini beğenmiş halkını yok sayıp unutan öteleyen ayrıştıran küstah bir kral, ağır vergiler ile halkı sömüren sefalet içinde bırakan ülkesinin tüm kaynaklarını yabancılara satan bir kral ama o kral şunu bilmiyordu! ülkesi küllerinden doğmuş halkı zor savaşlar vermiş onurlu insanlardı ve birgün artık yeter dedi insanlar sevmiyorlardı artık kralı istemiyorlardı ama sarayında yalanların içinde yaşayan kral kendisine karşı gelenleri yok yere suçlayıp zindana atıyordu ve halk dahada öfkelendi yeter artık dedi bizi kandıramazsın ve kalabalığın içerisinden bir genç çıkıp avazı çıktığınca bağırdı kral çıplak! kral çıplak! diye ve herkes utandı kralın çıplak olduğunu görünce önce kendinden sonra vatanından...
Ama bu masal burada bitemez bitmemeli...
waaaow son zamanlarda duyduğum en güzel hikaye bu👏👏
Bir yerden de tanıdık geldi, sadece sonu hariç.
benim bildiğim hikayede her ses çıkaranın ya da gerçeği haykıranın sesini kesiyorlar😡😡
Uzaklarda bir yerde bir yalancı varmış. Herkese yalan söylermiş. Evli iken bekarım dermiş. Bütün herkesi etkisi altına alırmış. Zamanı behrin birinde bir yiğit çıkıvermiş maydane bozmuş bunun bütün oyununu. Hatta ve hatta yiğide asılsız iftiralarda bulunmuş ve arkadaşlarına gidip saldırmış ve gereken cevapları Osmanlı tokadı gibi almış yüzüne. Hala utanmadan da yüzsüz gibi ortalıkta gezip bir şeyler yapmaya çalışmış. Ama o yiğit boş durur mu hemen vermiş cevapları. Arka arkaya saydırmış. Yalancı da yalanları ile ezik gibi kalmış ortada. Yazık. Bu hikaye devam eder daha da neyse sonlandırayım bari daha fazla yalancı ağlamasın. Kadınların eteklerin altından çıkamıyor çünkü.
Hahaa bu nasil hikaye yaw 😅😝
Sen bilirsin az çok :D
Bir varmış bir yokmuş… Uzak diyarların birinde her gece gizli bir kütüphanede kitapların arasından bir geçit açılırmış. Bu geçitten içeri sadece en renkli hayallere sahip olanlar geçebilirmiş. Geçitten geçen herkes bir masal ülkesine adım atar, ejderhalarla tavla oynar, perilerle çay sohbeti yaparmış! Hikayenin sonunda kimse korkmazmış; çünkü her kitap, yeni bir maceraya atılmak için tekrar açılmayı beklermiş. 🌙📚✨
Cevap
17Cevap
Bir varmış bir yokmuş... evvel zaman içinde kalbur saman içinde. bir hayat başlamadan bitmiş ve kimsenin haberi olmamış. karanlık ve boşluklar içinde. yıldızların altında. güneşin üstünde.
ama bu niye böyle üzücü bir masal oldu şimdi😔😪😪
Keşke böyle olmasaydı ama hayat işte :(
hayat başka masallar başka ✨️
bari masallarda mutlu olalım dimi🥰🥰
Evet haklısın 🥰
... develer tellal iken, pireler berber iken, ben annemin beşiğini tıngır mıngır sallar iken...
Uzak diyarların birinde, ne haritada yeri belli ne pusulada izi çıkan, küçük bir köy varmış. Bu köyde ne saat çalışırmış ne takvim işlemeye cesaret edermiş. Çünkü zaman burada masallarla ölçülürmüş.
Bir çocuğun gülüşüyle başlarmış sabah, bir yaşlının gözlerindeki buğuyla yaklaşırmış akşam.
İnsanlar az konuşur, ama söz söylediklerinde yürekleri konuşurmuş.
Bu köyde herkesin bir hikâyesi varmış ama hiç kimse kendi hikâyesini anlatmazmış. Çünkü burada en büyük edep, başkasının hikâyesini koruyabilmekmiş.
Ve işte o yüzden...
Bir varmış, bir yokmuş.
Aslında herkes varmış, ama kendini bulamayan çokmuş.
İstersen bu masalı birlikte yazabiliriz. Belki sen kahramanı olursun, belki anlatıcısı… Ne dersin? Nerede geçsin hikâye, kimler olsun içinde?
Wayy supermis. Olur yazalim birlikte 😊
Bir varmış bir yokmuş.. evvel zman içinde kalbur zman içinde bir yanı çok güçlü bir yanı da çok naif bir prenses varmış.. bu prenses o kadar düşünceli ve adaletli yetişmiş ki bir gün kraliçe olduğunda bizzat herkesin derdini dinler hepsine tek tek çözüm bulurmuş. Ama biri gelmiş ki ne dese onu mutlu edemiyor ne yapsa ne önerse daha fazlasını istiyormuş. Ve kraliçe sonunda bu doyumsuzluğuna çok sinirlenmiş bu kadar dar bakışlı biri benim halkımdan olamaz demiş ona sorup araştırınca küçükken öldü sandığı kardeşi olduğunu anlamış.. Aslında o kardeşiyle daha çok konuşmak istiyormuş ne dese de inanmayacağını bildiğinden anlatamamış derdini işin aslını ama yıllardır özlediği kardeşiyle daha fazla konuşmak için ne desede memnun olmamış gibi yapmış.. kraliçe bunu anladığında göz yaşları içinde kardeşine sarılmış.. ve sonsuza kadar mutlu! Yaşamışlar..
Waaayyy supermiss 😍👏👏
Bak şimdi başlıyorum: Bir varmış bir yokmuş; müziği çok seven bir kız varmış. Bir gün aynanın karşısında öyle güzel şarkı söylemiş ki evin perdeleri alkış tutmuş! Sonra sesi YouTube’dan dünyaya yayılmış, herkes “Kim bu star?” diye peşine düşmüş! Ve tabii ki, kızımız gülümseyerek “Ben NeyyMıstaffamNeyy!” demiş. Sonra sahneler onunmuş! 🌟🎶
Ahaha sonu bombaymis 😄😝
Bir varmış bir yokmuş... Kalbur saman içinde bir yol varmış, herkes gidecekmiş de... Wi-Fi çekmeyince vazgeçmişler sjsjjs
Ahahaaa😆
Develer tellal pireler berber iken ben dedemin beşiğini tıngır mıngır sallar iken hop dedim dedemi uçurdum kafdağından aşırdım ay dedim vay dedim koştum peşinden yetiştim.
😆😅
Bir varmış bir yokmuş.. Uykucu bir Şirin varmış ve öyle bir hikaye anlatmaya başl.. Horr hor horrr..
Şttt caktirma, o uykucu sirini yedim ben 🙃😋🤫🤫🤫
https://ibb.co/vxVGhpMs
Ahahah horluyor sandım meğersem senin karnın gurulduyormuş
Doymamisim demek ki 🫣🫣
donatin sofrayi şirinlerle üleyn 😂
Kalbur saman içinde yağmur diye bir kız varmış bu kızın arkadaşı dikili ye gidecekmiş ama kız arkadaşını bırakamıyormus bir gün kız arkadasina surpriz yapmış ama kız kendisine bir sürü arkadas bulmuş kız buna çok üzülmüş ve 2 sokak öteye taşınmış her gün arkadaşını evinin önündeki parkta oynarken görmüş ama kızın Sabri taşmış çünkü onu bir kere bile aramamis sonunda yanına gidip elini uzatmış ama arkadaşı sen kimsin demiş kız orada ona tokat atmış ve atış o atış patladı gitti
Bir tane kız varmış, tam masal yazmaya başlayacakken masallara inanmadığını hatırlamış ve kalemi geri yerine koymuş hayatına devam etmiş. 😒
Bir varmış bir yokmuş günlerden bir gün güzel bir ceylan varmış ve herkes onu kıskanırmış bir gün ormanda güzellik yarışması olmuş blabla 😃
Arka fonda slov müzik çalsa bir şeyler karalardım.
Şu an müsait değilim yaa
Peki , bi dahakine insallah 😇
Kızıl saçlı bir peri kızı bir insanogluna aşık olmus.
Wayyy 😍🧚♀️✨️
Masallar güzel ya günlük hayatın yoğunluğundan kaçırıyor insanları
Inanmasi da zevkli 😇
Develer telal iken, pireler berber iken bir uzak ülkede yaşayan dalgalı saçlı ve güzel gözlü bir hanımefendi varmış. ...
Buradan bi alemdar geçti dersiniz
çok soru sordu, çok yorum yapmıştı
bi soru vardı, iyi ki de ona yapmıştı 😄
annemin sesiyle okudum bir an duygulandım. canım anam nur içinde yatsın bana ve ablama masal okumayı çok severdi
Gece gece huzunlendirdin 😪😪
Allah rahmet eylesin 🙏
Kel mi kel keltoroş mu keltoroş bir oğlan varmış...
Kertenkele ya hani? Ya kertmeyenkele olsaydı nolurdu?
Bir varmis bir yokmuş bir köyde bir adam ve üç kızı yaşarmış.
Garibanın hayallerinde yangın yanarmis ama ulkenin kralı o yangınlara bakarak saçını tararmis...
bir adam varmış. Ölmüş
Cok kisa oldu beee 😝
Hahaha bak bu daha ii 👍🏻
bari azıcık hava almış oldu adamcağız
Ayy şu kitap fotoğrafı çok güzelmiş çaldım hemen😂
Mutlu sonlar hikayelere mahsus.
Bir adam varmış canı sklan
Bir varmış bir yokmuş ömrüm evde tükenmiş
Dünya gelmiş geçmiş
Geberivermiş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?