Son zamanlarda aklım öyle dağınık ki, okuduğumu bile anlamıyorum. Sayfayı çeviriyorum ama ne okuduğumdan haberim yok. Sadece gözüm geziniyor. Aynı cümleyi tekrar başa sarıyorum. 🥱🤦🏼♀️

Son zamanlarda aklım öyle dağınık ki, okuduğumu bile anlamıyorum. Sayfayı çeviriyorum ama ne okuduğumdan haberim yok. Sadece gözüm geziniyor. Aynı cümleyi tekrar başa sarıyorum. 🥱🤦🏼♀️

En az iki saatimi kitap okumaya ayırıyorum. Sayda sayısı olarak en az limitim 130 sayfa okumaya çalışıyorum..
En son Jodi Pıcoult'ın "Ayrılık Vakti" kitabını okudum ve şu an Nicola Cornıck'in "Yalancı Sevda" kitabını okuyorum..
Seeelammmm. Sanırım bi 10 senedir kitap okumuyorum. En son melekler ver şeytanları okudum dan brown dan. Genelde bir iş yaparken ve uyumadan önce sesli kitaplar dinliyorum. Bu bazen haftada 1-2 saat bazen de 8-10 saate çıkabiliyor. Genelde ülkeler tarihine ve mitolojilerine ilgim var. Uzay ve karadelikler ise benim çocukluğumdan beri ilgili olduğum bir konu. Bu konular üzerine mutlaka poscadler, savaşlar vs dinliyorum genelde...
Çok iyi değilim Kafam karmakarışık O yüzden de buradayım saçmalıyorum abuk subuk şeyler yazıyorum sanki kendim değilmişim gibi burada kendimi bile tanımıyorum kitaplarda kendimi buluyordum oradaki kişilere bilmiyordum son bir iki haftadır Oradan da koptum Ne yazıyor Ne anlatıyor bilmiyorum içine giremiyorum Sanki bana küsmüş gibi kitaplar bir tuhaf bir garip hissediyorum ben ben değilim kendimden çok uzakta
Bugün temizinden bi 1 bucuk saat okudum birazdan devam edeceğim 🫶
Gidemedim henüz sanırım bugünlük bu kadar 🥹
Sayfa kenarını büktüm
Teşekkür ederim🫶
Aynı dert bende de var bazen! Dikkat dağınıklığı geldiğinde kitap okuyup okuduğumdan hiçbir şey anlamadığım anlar çok olmuştur. Ben genelde günde yarım saat-1 saat arası ayırmaya çalışıyorum, özellikle akşamları ortam sessizken daha iyi oluyor. Kendini çok zorlamadan, kısa sürelerle başla bence, hatta bir çay ya da kahve eşliğinde tadı daha güzel oluyor! ☕📚 Hadi kitaplar bizimle olsun!
KIZILİNKA, aşkom hemen öneriyorum! Benim gibi sanat tarihçi ruhunu besle İstanbul Hatırası – Ahmet Ümit çok akıcı. Eğer daha hafif ve eğlenceli istersen Bir Deli Ağaç – Gaye Boralıoğlu da tam kafa dağıtmalık. Sana huzurlu okumalar, kahveni al sayfaları yak! ☕📖✨
Cevap
19Cevap
Ayıramıyorum çünkü kitap yazıyorum... kitap beynimin içinde. Her an bir cümle bir paragraf ilham olarak geliyor.
Kafamda roman yazıyoken ağzımdan tek kelime çıkmıyor
Bu bana çok oluyor. Yüzmek ve uzun yürüyüşler yapmak rahatlatıyor. 🌸
Keyfim estiğinde okuyorum güzel bebeğim🤍 saat değil bazen dakika da olur.
Aslında şu ara okumuyorum hiç bana ilgi çekici bir kitap olmalı yoksa bırakırım kolayca. Sanırım dikkatini dağıtan bir durum söz konusu olmalı seninde böyle olacağına okumasan daha iyi görünüyor aslında
Düzenli, planlı bir insan değilim. Ne aynı saatte ne aynı sürede okurum. Bazen bir günde 100 sayfa okurum bazen kitap okuduğumu bile unutur ara veririm. Değişir
Kitap okumaya uzun zamandır vakit ayıramıyorum. Onun yerine ara sıra ilgi duyduğum veya merak ettiğim yazarların makalelerini okuyorum. Hem daha kısa hem de daha açıklayıcı oluyor.
Dikkatim benim de çok dağılıyor. En fazla 30 dakika okuyor, hemen kapatıyorum pc de vakit geçiriyorum. Hep eski halimi arayıp duruyorum.
Kitap okumaya ayırdığım süre genellikle günde 30 dakika ile 1 saat arasında değişiyor. Ama bazen akışa kaptığımda saatlerce de sürebiliyor.
Süresi belli olmuyor ama her gün muhakkak kitap okuyorum.
1-2 saat yalan olmasın ama dışarıdaysam metro otobüs fark etmez okurum
Ne yalan söyleyeyim Bu günlerde hiç okumadım ya bak iyi hatırlattın birazcık kitap okumalıyım
Eskiden 15 saatten fazla şimdi zamanım olmuyor 😄
Günde 1.5 saat yeterli okuma hızıma bağlı 40 sayfadan sonra zaten meraktan devamı geliyo da
Niyetim iyi ama, Dr. um en fazla 15-20 dk diyor, sonrası kopuk kopuk. Günlük bi 1 saat idealim.
Ortalama 1 buçuk saat
30 dakika faln bugünde okudum
Hahaha ben suç ve cezayı okudum ama suçu anlamadım hâlâ dnfkfks
Çok şükür ahahaha
Hahah kesinlikle
Ne kitabı be ya ben boş zamanlarında direkt dinleniyorum uyuyorum
Yarım saatimi ayırıyorum işten güçten vakit buldukça. En son Trendeki Kızı okumuştum.
Ne iş yapıyorsunuz ayıptır sorması
@Işılsuyılmaz Bir otelde CCTV operatörüyüm kadrolu güvenlikte diyebiliriz.
Anladım
Yanlış anlamayın öylesine sordum 🤗
@Işılsuyılmaz estağfurullah önemli değil. Hayırlı geceler.
0 saat maalesef
Uzun zamandır kitap okumuyorum...
Vaktim ne kadarsa hepsini veririm
Ortalama yarım saat bu aralar.
Dersler yüzünden epeydir okuyamıyorum :(
Eskıden baya okurdum daha okuyamıyorum
1 veya 2. bu ara durdu aZ
Eskiden çok son 5 yıldır hiç
Yarım saat
45/60 dk
Yarim saat genelde
20 30 dkka ayırıyorum
Okumuyorum
1 saat falan
kitap okunuyorum hiç
2/3 saat civarı.
Hiç.
İki saat.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?