Genelde yabancılarla mı daha iyi anlaşıyorsun türklerle mi?

Damnant quod non intelligunt!

Yabancılarla. Türk dediysem de çevrendeki kendi dilinde konuşabildiklerin. Ben türklerle pek anlaşamıyorum çoğu kayıp çünkü.

Yabancılarla kültür akışı yaşadıktan sonra günüm 🧚‍♀️✨🍡🌷🌱🥳😍💫🎉🎊🐣

İçimin ruhu
İçimin ruhu

8 Mai

Genelde yabancılarla mı daha iyi anlaşıyorsun türklerle mi?
Cevapla