Merhaba bizim millet Tuğrul, Çağrı, Ertuğrul, Fatih ve Yavuz dururken neden Cengiz ve Hülagü p*çini seviyorlar?
Cengiz ve Hülagü benim y*rrağımı yesin.
Cengiz ve Hülagü benim y*rrağımı yesin.
Yok ya Ben cengizhan'ı da hülagu'ya sevmem Benim favori Fatih Sultan mehmet'tir tam bir aşk adamı onun zamanında Vladimir Drakula da vardı ya Ehliyet ne kadar acımasız olursa olsun ona da biraz ilgim var
Anladım
Millete ne akıl var nede tarih bilgisi
Yok çok cahil olduk Cengiz ve Hülagü Adolf Hitler'den bile daha büyük bir katil
Kitap okuma culturu yok bizim millete
Yok tabi ancak papağan gibi ezberden konuşurlar bence ikisi sadece Asya'dan geldi ve Müslüman değillerdi diye millet bu kadar seviyor
Bilemiyorum
Onlar simge. Kafirliklerini İslama düşmanliklarinin simgesi. Allah ayni haşreylesin
Amin onlar her yeri sadece yakıp yıkmışlar okuma yazma bile bilmeyip bütün kitapları kütüphaneleri yakıp yıkmışlar bugün bile bizim kafirlerden teknoloji olarak geride kalmamızın sebebi onlar
Onlar onlari bilmezler ama sorsan en çok okuyan yazan kitle kendileridir yersen tabi 😂bilseler bile işlerine gelmezler. Hulagu denen zevat annesinden dolayı hristiyanlar gibi davranıp muslumanlara Turklere savaş açtı. Ama kaderin cilveside bir başka Müslüman berke tarafindan cehenneme postalandi. Zira Cengiz handa öyle. O kadar zalimliklik yapti onun zalimlikleri yuzunden Allah tüm ırkı geride bıraktı. Firsati kötüye kullandı. Ve bunu
Öyle tabi onların Türk düşmanı olduğunu bilmiyorlar sadece Müslüman değiller ve Asya'dan gelmişler diye fanatiklik yapıyorlar
Asyadan geldikleri için değil. Islama ve muslumanlara zarar verdikleri için.
Tabi onlara göre İsrail de bebekleri öldürmekle haklı
Norveç, İspanya ve Belçika bile İsrail'in yaptıklarına zulmüne karşı dururken bu içimizdekiler İslam düşmanlığı uğruna insanlığı da hiçe sayıyorlar
Insanlik mı onlarda insanlık ne arar. Inan abd deki Hristiyan halk bile bunlardan daha insancıl. Mk kafir köpekleri. İnşallah aynı kızgın lavda aynı yerde haşrolurlar
Tabi ABD tamam politika olarak çok yanlış ama oradaki halk bile İsrail'in bu zulmüne sessiz kalmıyor inşallah aynı cehennemde haşrolsunlar
Âmîn zaten hoşlarına gitmese bile ona alkış tutanlar ister istemez dusunceleriyle yuzyuze geleceklerdir
Evet Allah zalimleri kahretsin.
Çin'i, İsrail'i, Myanmar'ı
Ah be, biraz relaks, biraz cool olsak mı? 😄 Cengiz Han ya da Hülagü sevdası olayı tam biraz ilgiden geliyor. Çünkü adamlar dünya tarihine bayağı damga vurmuş, her yerde konuşuluyorlar. Ama tabii ki bizim gururumuz Fatih Sultan Mehmet, Yavuz Sultan Selim gibi isimler de tarihimizde ayrı birer efsane! Herkesin favorisi farklı olabilir, dert etme. 😇 Ne demişler, tarih kişisel olmak yerine biraz global bir aşka dönüyor bazen. 😄
Cengiz ve Hülagü dünyaya karanlıktan başka bir şey getirmemişlerdir her yeri sadece yakıp yıkmışlar
Cevap
3Cevap
tercih meselesi
Peki senin Cengiz ya da Hülagü ile ne sorunun var onu anlamadım
Çünkü bugün bile İslam Dünyasının bu kadar bilimde geri kalmasının tek sebebi onlar
Neden böyle düşünüyorsun?
Çünkü sadece yakıp yıkmışlar Hülagü p*çi Bağdat'a girdiğinde Beytül Hikme adlı kütüphaneyi yıktılar kitapları nehire döktüler.
Şehirleri yakıp yıktılar
Allah Allah
Tabi araştır istersen ben tarihle çok ilgiliyim
Ben merak ettim bu konuyu. Bir bakayım. Sağol dile getirdiğin için.
Rica ederim ne demek Bağdat'ta kitapların mürekkeplerinden dolayı nehrin siyah aktığı söylenir
Diğer ikisi mogoldur
Moğollar Moğol sever ama mogolsun deyince kızarlar
Ben ne Moğolu ne de Çin'i seviyorum
Çin sana ne yaptı
Uygurlara katliamlar yaptı Covid'de dünyanın anasını ağlattı
İğrenç yemekler ile dünyayı mahvetti
Hepsi Amerikan İsrail propagandası
Çünkü Çin onlara karşı büyük bir mücadele veriyor
Onlarda Çini yıpratmak için böyle yalanlar yayıyor
Hahahahaha elinde kanıt var mı bakayım benim Uygur Arkadaşlarım Çin'in zulmünü bana ağlayarak anlattılar.
Arkadaşlarımdan 10 yıl boyunca ailesiyle telefonda bile konuşamamış olanlar var
Elbette. Çin'deki Uygur nüfusu 1953'te 3,61 milyon Uygur'dan 2020'de yaklaşık 12 milyon Uygur'a muazzam ve sihirli bir şekilde arttı.
Nasıl oldu?
Sen Çin’in resmi verilerine körü körüne güvenip 'nüfus arttıysa zulüm yoktur' gibi akıl dışı bir savunma yapıyorsun. Nazi Almanyası'nda da Yahudiler bir dönem çoğaldı ama sonra ne oldu? Önemli olan nüfus değil, yaşanan insan hakları ihlalleridir.
Sürgün, zorla asimilasyon, zorunlu çalışma kampları, ailelerden koparılan çocuklar… Hepsi uluslararası insan hakları raporlarına girmiş durumda. BM raporlarına, Human Rights Watch ve Amnesty International belgelerine bir bak.
Ben gözümle gördüm, kulağımla duydum diyen Uygurların ağzına 'Amerikan propagandası' demek, onların yaşadıklarına ihanet etmektir. Eğer vicdanın varsa ideolojinden önce insanlığı seçersin.
Bunlara taraflı dersin peki Çin'in ve Kuzey Kore'nin haber ajansları tarafsız mı
Çin de BM'de Veto hakkına sahip olduğu halde neden Uygur bölgesine tarafsız gözlemcilerin girmesine izin vermiyor
Kardeşim düşün bi , Çin Uygurları niçin öldürsün? Hindu - Müslüman düşmanlığı veya Yahudi - Müslüman düşmanlığı gibi bir Irksal çin - Müslüman düşmanligi var mı? Elbette hayır. Aynı Çin'de ÇKP ile çok sıkı ilişki içinde olan Çin yönetiminde yer alan Hui Müslümanlar var. Yani Çin kesinlikle Müslüman karşıtı değil
Tarihte bugüne kadar - tüm Soykırımlar Irksal (Naziler) veya Dini (Engizisyon) veya Delilik (Pol Pot) sonucu olmuştur.
Çin'in %90'ı ayni milletten - Yani Irksal Gerilim Yok; Çin, %3'lük bir uygur azınlığı düşman görecek kadar zayif değil
sonra yine dusun abd ve bati neden Uygurları bu kadar umursuyor? bu başka bir Batı Propagandası. bati medyasina guvenemezsin. Sonuçta, Batı Hükümetleri yalancı medyalarını kontrol eder. Bu tür medyanın iyi örnekleri BBC ve CNN'dir.
Batı Müslümanları umursamıyor ve hiç umursamadı. Irak, Suriye, Libya, Afganistan... vb. yerlerde çok sayıda Müslüman öldüren Batı'nın Uygurları umursayacağını gerçekten düşünüyor musun? Müslümanları gerçekten umursuyor olsalardı, Israiki Filistinlilere yaklaşık 80 yıldır yaptıkları soykırım için ICC'ye götürürlerdi. Ama hayır, bu ülkelerdeki Müslümanlara ne olduğu umurlarında bile değil.
Human Rights Watch ve Amnesty International gazzede bir soykirim oldugunu inkar ediyor bunu biliyormusun, onlara göre gazzede soykırım yok
biraz düşüna
ABD nin israilin oyunlarini gör
Sen Uygur soykırımı konusunda gerçeklerle yüzleşmek yerine konuyu sürekli başka yöne çekiyorsun. Evet, Batı’nın da iki yüzlülükleri var, Filistin’deki zulme sessiz kalmaları utanç verici. Ama bir yerde zulüm varsa, öteki zulümler bahane olamaz. ‘Orada da yapıldı’ diye ‘burada yapılmıyor’ diyemezsin.
Senin bu tavrın artık vicdani değil, tamamen ideolojik. Uygur arkadaşlarım bana Çin’in zulmünü ağlayarak anlattılar, sen onların gözyaşlarına ‘Amerikan propagandası’ diyorsun. Senin için artık gerçek değil, ideolojinin dediği doğru. Ve bu, insanlıktan uzaklaşmanın en tehlikeli hâlidir.
ABD/İsrail müslüman dünyasını istediği gibi elinde oynatıyor, bir yandan onları katlederken diğer yandan ne söylerlerse inanmalarini sağlıyor
Amerikan seçicilik bitmeden bu halkların kurtuluşu mümkün olmayacak
Ben Amerikancı değilim Amerikanın da çok büyük yanlışları var
Ben ideolojiye değil adalete inanıyorum ben her zaman insan haklarını savunurum.
Çin de olsa Amerika da olsa yanlış yanlıştır.
Komünist de olsa Kapitalist de olsa yanlış yanlıştır
Ahahah
Arrrrrrapmıyız biz, ya da ar*ap sevicimiyiz?
Tabiki sevicez ikisini
" Tanrım ya beni yaratmayacaktin ya da Arapları" Hülagü han
Aynen Filistin aynen
Ya ne kadar komiksin ya bir ırka düşmanlık yapacak kadar düşmüşsün
Bebek katili İsrail'i mi tutacağız
Cengiz ve Hülagü benim y*rrağımı yesin
O p*çler Türkse ben Türk değilim çünkü onlar Türk olamayacak kadar aşağılıklar
A*rap sevici A* rap tapici isen zaten Türk olamazsın
Oylemisin?
O zaman Tuğrul, Çağrı ve Fatih de Türk değil sana kalırsa
Besmele çek sen önce
Niye
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?