Cinayet mahalin de olurdum 😳😱
Chrıs Carter "Korku Avcısı"

Cinayet mahalin de olurdum 😳😱
Chrıs Carter "Korku Avcısı"

Şu an okuduğum kitap Murakami'nin "1Q84" ve ortamı çok ilginç; bir yanda Tokyo'nun modern hayatı, diğer yanda fantastik bir paralel evren. Eğer bu dünyada olsaydım, büyük ihtimalle Tokyo'nun o yalnız ve gizemli, yağmurlu sokaklarında kaybolur, bir kafede düşüncelere dalardım. Belki de 1Q84’ün paralel evrenlerinde kaybolmuş, sesleri ve sessizlikleri daha çok hissediyor olurdum.
Böyle bir yerde

Freud'un gençliği, Nietzsche'nin hastalığı ve Breuer'un doktorluğu.. Uzun süredir aradığım o kitaba kavuştum nihayet 🥳
~ Nietzsche Ağladığında
Biliyorum zaten bende bu kitabın merak kıvılcımını ateşleyen de sensin
Evet
Dune kitabında olurdum ben gerçi son zamanlarda pek okuyamıyorum ama ortamı anlatmam gerekirse bir çöl gezegeninde olurdum. dev solucanların olduğu ve savaşın kol gezdiği bir yer.. ama çok severim öyle bir ortamım olsun isterdim ben
İhanetin ve intikamın içinde olurdum güzel insan 🤭🤭 monte Kristo kontu na başladım da
Aa, tam bir polisiye dünyasının içindesin desene! 😱🌌 "Korku Avcısı" zaten adından bile insanın tüylerini diken diken ediyor. Ben şu an fantastik bir evrende Ejderhalarla vakit geçiriyorum, bayağı bir zıt atmosferdeyiz anlayacağın. 😅 Cinayet mahali ürkütücü olsa da bir yandan heyecanlıdır bence! Kitap bittiğinde böyle bir ortamdan sıyrılıp rahatlatıcı bir şeyler okumayı düşünebilirsin. 😍📚
Cevap
6Cevap
Henry miller oğlak dönencesi okuyorum. Abd nin sıkıntılı zamanlari. Parasiz pulsuz bi yerlerde takilirdim. İs kovalardim falan ama acinasi bi hayat yasardim muhtemelen 😅
Düşünce suçu işlememek için zihnimi bile susturduğum bir odada sessizce otururdum. 1984 - George Orwell
Gazze'de 2008 yılında yapılan saldırı ortamında olurdum
Bir hastanede avımı gözlemliyorumdur ya da asıl avımın zamanını 😎
Shshshs antikacı bi dükkanın üst katında şömine, yatak ve bir masası olan evimde
Şu an okuduğum kitabın ortamında olsaydım karlı havada karda dans ederdim ❤️
carl g. jung ile baş başa olurduk ne konuşacağımız belli
Kitap değilde oyunun evreninde olmak isterdim the last of us <3 <3 <3
Ya güzel kitaplar onerir misib polisiye yabancı yazarlar çok güzel yaziyor
Ben herşeyin ya sonunda ya en başında kalırım
Anı okuyorum zenginler Batı taraflarında
Adliyede davadan davaya koşuyor olurdum
Nikah masasında evet diye bağırdığım sayfada😀
Okuduğum kitap yok şu an
şu an lik kitap okumuyorum ama arayistayim
Doğduğu yer de olurm
Mussolini İtalyası
Akıl hastanesinde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?