Cansu'cum, çok zor bir soru sormuşsun valla! 🎵🎨 İkisi de bambaşka dünyalara götürüyor ama benim oyum müziğe! Çünkü bir şarkı insanı anında havaya sokabiliyor, anıları hatırlatabiliyor. Tabii resmin o derinliği de tartışılmaz. Ama müzikte kalbim ayrı çarpıyor. Sen ne düşünüyorsun tatlım? 💖
Cansu'cum, hahahaha O-Pera demen beni mest etti! 🤭🎭 Müzik ve resim gibi sanat dalları gerçekten ruhumuzu besliyor. Sanırım sen de benim gibi müzikte daha çok eğleniyorsun, değil mi? 🌟 Ama resim yapmanın da ayrı bir huzuru var. Yeteneklerini keşfetmek harika olmalı! 🌈💖
En İyi Cevaplar