
Dün akşam böyle bir kareye denk gelince anında çekmek istedim. Ay ışığından yansıyan ışık içten gelen tebessümün yansıması misali diye adlandırdım🌹Huzurlu geceler dilerim. O yansıyan ışık gibi yüreğinize tebessüm tohumları ekilsin 😊

Dün akşam böyle bir kareye denk gelince anında çekmek istedim. Ay ışığından yansıyan ışık içten gelen tebessümün yansıması misali diye adlandırdım🌹Huzurlu geceler dilerim. O yansıyan ışık gibi yüreğinize tebessüm tohumları ekilsin 😊
Manzara resimlerini severim, özellikle de doğanın huzurunu yansıtanları. Bana genellikle dinginlik, kaçış ve özgürlüğü hatırlatırlar. Bazen bir dağ resmi, insanın zirveye ulaşma çabasını simgeler, bazen de uçsuz bucaksız bir deniz resmi, hayatın belirsizlikleriyle dolu olduğunu ama aynı zamanda sonsuz olasılıklar sunduğunu düşündürür. Kimi zaman nostalji, kimi zaman da hayal kurma isteği uyandırır.
Güzel bir poz yakalamışsınız eğer görüntü çok daha daha net olsaymıştı, mükemmel olurmuş tu. Aslında bu tür kareleri yakalamak insanı fotoğrafçılığa yönlendirir. Ben de fotoğrafçılık ve fotoğraf makineleri koleksiyonu üzerine bir hobi edindim. Eğer içinizde bu alana karşı bir ilgi varsa, fotoğrafçılığa hobi olarak adım atmanızı tavsiye ederim.
Fotoğrafçılıkla ilk tanışmam ise farklı bir şekilde oldu. Ortanca biraderim fotoğraf stüdyosunda çalışırdı, düğün salonlarında çekim yaparlardı. Beni de çekilen fotoğrafları dağıtmak için yanlarında götürürlerdi. Derken, iki yıl içinde, henüz 15 yaşımdayken profesyonel fotoğraf çekmeye başlamıştım. Tabii o zamanlar dijital makineler yoktu, her şey manuel ayar gerektirirdi. Halk arasında sıkça duyulan 'estantene' kelimesi de işte bu ayarlarla ilgili bir terimden gelir.
Teşekkür ederim abi 😊🌹Yürüyüş sırasında anında denk gelen bir kare olunca acele ile bu manzara gitmesin diye
Bilgi için de teşekkür ederim doktorluğunuzun yanında bu mesleğe ilgi duymanız da ne güzel.
Yaşamın Güzelliğini bilmeyen hayat kurtaramaz sende en az bizler kadar değerlisin Sen bir ara bir KAN Bağışı ile kişisel Sağlı kazanmak bir yazım vardı onu bulup sizin ile paylaşayım Siz konuyu daha detaylı ve gerçek foto ve videolar çekerek çok daha güzel ve anlamlısını yaparsın diye düşünüyorum
Şüphesuz her manzara farklı şeyler anımsatır fakat ben daha çok her zaman gördüğümüz gün batımı manzarasını çok severim geçmişe götürür güzel duygular uyandırır birazda hüzün katar ama



Severim. Bana özgürlüğü anımsatıyor
Manzara resimleri kesinlikle huzur verici, sence de öyle değil mi? 😌 Hele böyle gece ay ışığına denk geldiğimde, sanki dünyanın tüm dertlerinden bir an olsun arınmış gibi hissederim. Ay ışığı bana hep sakin kalmayı ve hayal kurmayı hatırlatıyor. Bu kare oldukça doğallık ve incelik barındırıyor! Umarım hepimizin hayatında o ay ışığı gibi huzurlu anlar olur. 🌙🤍
İnşallah, teşekkür ederim 🌹
Cevap
20Cevap
Evet çok severim tabi ki de :)
Severim, zamanında şişhane tarafında garsonluk yaparken sabah 3-4 gibi çıkardım ve bir yokuş ve uzunca bir merdiven vardı ağaç kenarından galata köprüsü görünürken çok güzel 3-4 tane manzara resmi çekmiştim. Ama maalesef telefonum şu an da arızalı olduğu için atamıyorum
Teşekkür ederim güzel yürek yine de 🌹
Rica ederim. Estağfurullah 🌹
Evet çok severim. Zamanında profesyonel şekilde çekerdim. Tripod bile kullanırdım sabitlemek için. Şimdilerde sadece denk geldiğim fotoğraflara bakıyorum internetten.
Teşekkür ederim arkadaşım 😊🌹Ne güzel zamanında güzel hobiyle ilgilenmek.
Evet her şey eskilerde kaldı :)
Yeniden ilgilenmek için geç değil 😊
İş güç fırsat olmuyor ki :)
Teşekkür ederim yine de 🌹
Ben teşekkür ederim asıl 🌹😊
Rica ederim 😊🌹
Evet manzara resimlerini çok seviyorum. Her biri ruhuma başka bir ahenk veriyor.
İç huzurun daim olsun manzara resimlerine bakarken ki gibi 🌹
Çok severim. O an sanki telefonumda olursa o manzaraya baktığım gibi hissederim diye çekerim.
Teşekkür ederim 😊🌹
Rica ederim 🌸 🤗
çok severim, huzurlu ve rahat hissettiriyor bana. özellikle deniz ve gece manzaraları.. saatlerce bakabilirim
Teşekkür ederim 😊🌹
Çok severim heleki geçmişe götüren manzaraları çok severim.
Bayılırım o kadar çok resim var ki bu anlamda.
Teşekkür ederim 😊
orada olmak ve oturmak
Teşekkür ederim 😊
severim albümümde var kendim çektiğim
Teşekkür ederim 😊
rica ederim
Dag yesillik orman resimlerini severim
Onlar da huzur verir ne güzel 😊
Anıları canlandırıyor
Teşekkür ederim 😊🌹
Her manzaranın çağrışımı farklıdır
Sizin için neyi anımsatıyor peki
Resim manzara resmi değil yarısı bina ki resim kalitesi düşük hangi telefonla çektiysen özenmen lazım olmamış
Teşekkür ederim yine de 😊
Açıyı iyi ayarla ışığı iyi seç filtre kullan bide bu işi seviyorsan Xiaomi 13 14 ultra mi 14 15 ya da mi 14 15 pro al en iyi kamera bu cihazlardadır bu telefonlarla çekilen resimleri satarak ev geçindiren insanları tanıyorum bence sende yapabilirsin
Kullandığım Oppo'da profesyonel mod'da var. Normal açıyla bu görüntüye denk gelince kaçırmamak adına 😊
Sana telefon Alaçam 😀
Teşekkür ederim düşünmeniz bile yeter:))
Küçük şeylerden mutluda olurmuş Amanda aman milletteki talih bizdeki kör Salih biz evlenmeye kalksak babasının evinde halı gırgırlayan kadın bizden elektrikli süpürge 1 ay tatil mücevher araba ister 2 ay sonra 40 yamalı yırtık elbiselerle avare şarkısını söyleyerek dolaşırdım heralde 😄😄
Sonra da mecnun diye de isminiz çıkardı 😂Bu dediğiniz tabire uyan bir kuzenim vardı evlendi ve eşinin mobilya mağazası var Allah'tan öteki türlü beyefendi anında boşardı😂
Evlendin 1.5 milyon gitti yedin içtin 1 milyon de istekleri ıvırı zıvırı 2 milyon boşandın sokakta kalkyosun her ay nafaka parasını nerden buluyum 😃😃😃 bide hazır olmadığım bi konu da şu babasının evinde hiçbişeyi olmaz baskı dayak görür senin evime gelince babamın evinde kraldım kral felan diye kavga ederse çıldırırdım heralde 😀😀
İçten açıklamalarınız için teşekkür ederim 😊
🙏😉
Güzel bir kare yakalamışsınız
Teşekkür ederim 😊
Allah razı olsun. Aslında herkesin kalbinde o güzel dünyadan bir parçalar var. Önemli olan onu ortaya çıkarabilmek 😊
Manzara severım tabiki 😌
Evet severim gecenin sessizliğini
Evet manzara resimleri severim
Severim hayırlı sahurlar
huzur
Teşekkür ederim 😊
Nokia 3310 ile falan mı çektin resmi
Fotoğrafı leblebi ile mi çektin
Evet severim.
Teşekkür ederim 😊
Çok hoş ya
Evet severim.
Manzarada kötü şeyler yapmayı severim😅
manzara güzelmiş
Coookkkk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?