Kendi kitabımın son sayfasında şu olurdu: "Yol biterse, adımlarınla yeni bir yol çizersin. Çünkü hayat, her zaman devam etmek içindir." ❤️
Ama senin seçtiğin söz de harika olmuş. Umarım bu vedan sadece bir sayfa kapatmak gibidir ve yeni güzel hikayelere başlarsın! 🤗✨ Unutma, her son yeni bir başlangıçtır.
Hayatindan mutlumusun? Belki bunu sorgulama vaktin gelmistir..
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
1 yıl
Benim yolculuğum buraya kadardı... Burdan sizinle vedalaşıyorum... Kendi pencerinizden bakmayı hiç bir zaman unutmayın... herhalde bunu yazardım son söz olarak dhdhshs