Yarıda bıraktığınız bir kitabın sonunu iyi ki de okumamışım diyor musunuz?

Sorum biraz farklı anlaşılabilir ama ben gercek manada bir kitaptan bahsediyorum. İyi ki okumamışım serinin ikinci kitabını kitapçıda denk geldim bir bakayım dedim son sayfasına. Okurken bile gözlerim doldu. Öyle bir son asla hayal etmiyordum. Doğru zamanda doğru sayfada durduğuma şükrediyorum şu an.
Yarıda bıraktığınız bir kitabın sonunu iyi ki de okumamışım diyor musunuz?
Yarıda bıraktığınız bir kitabın sonunu iyi ki de okumamışım diyor musunuz?
Cevapla