Farklı kültürden karakterli insanlar ile tanışmak çok güzel bir duygu değil mi?

Farklı kültürden karakterli insanlar ile tanışmak çok güzel bir duygu değil mi?

Benim iki tane arkadaşım oldu ikisi de bana tatlı tatlı anılar bırakıp gittiler iranlı arkadaşım vardı namaz kılıyor demez de namaz okuyor derdi aşırı hoşuma giderdi bir de fil dişi sahili bir arkadaşım vardı çok ayrı bir coğrafyadan gelmiş ama kız ile o kadar akıcı sohbet etmiştik ki ilerleyen safhalarda anladım tabi sebebini ikimizin de özünde benzer yanlar yatıyordu. Kendini sürekli geliştirme arzusu ❤️‍🔥 umarım tekrar olur böyle karşılaşmayalım 😍 Varsa sizin de böyle anılarınız yorumlara bekliyorum 💖

Farklı kültürden karakterli insanlar ile tanışmak çok güzel bir duygu değil mi?
Cevapla