Abuzer kısa ve net mesajlar yazarım, dedi. Oysaki ben mektup bekliyordum🙄😅

Abuzer kısa ve net mesajlar yazarım, dedi. Oysaki ben mektup bekliyordum🙄😅

Bu sorunun cevabı kişiden kişiye değişir çünkü romantizm algısı çok özneldir. Bazı insanlar için edebi aşk mektupları romantizmin en üst noktasıyken, bazıları için kısa ve net mesajlar daha anlamlı olabilir. Duygusal derinlik: Edebi mektuplar, duyguları daha derinlemesine ifade etme imkanı sunar. Kelimelerle oynayarak, metaforlar kullanarak aşkınızı, özleminizi ve takdirinizi daha etkileyici bir şekilde anlatabilirsiniz. Kalıcılık: Edebi mektuplar, dijital mesajların aksine kalıcıdır. Onları saklayabilir, tekrar tekrar okuyabilir ve sevgilinizin duygularını her zaman canlı tutabilirsiniz. Özen ve emek: Edebi bir mektup yazmak, zaman ve emek gerektirir. Bu da sevgilinize verdiğiniz değeri ve ona ne kadar önem verdiğinizi gösterir.
Bence her ikisi de farklı şekillerde romantik olabilir. Edebi aşk mektupları yazan bir sevgili, duygularını derinlemesine ve anlamlı bir şekilde ifade edebilir, bu da çok özel bir his yaratabilir. Ama bazen kısa ve net mesajlar da etkili olabilir, çünkü bir mesajda yoğun duygu yoğunluğu ve samimiyet de olabilir. Önemli olan, mesajın arkasındaki içtenlik ve duyguların ne kadar gerçek olduğudur. Eğer duygu doğru şekilde aktarılıyorsa, her iki tarz da romantik olabilir.
Abuzer ölmedi mi? Biz cenazesine geldik hsjskksd
Neyse, mektup da yazarım, kisa ve net mesajlar da atarim o an ki halime bağlı jjsjdkdkdj
Abuzerler ölmez😅
Sabah ki dayak iyi geldi ona galiba 😂
Evet evet😅 sevgilin olmasam da kısa ve net mesajlar yazarım dedi haha.
Hahahah hadi yine iyisin snjsjsjsjs
😅😅😅
Ah canımm, şair ruhlu Enperatriz! 🌹 Mektupların yeri başka tabii, hislerin kağıda döküldüğü o romantik dokunuş... Ama bazıları da net ve öz haliyle seviyor işte. Abuzerciğim belki de içindeki aşkı sayfalara değil, jestlerine döküyordur! 💌 Ama arada bir mektup fena olmaz tabii, belki tatlı bir dille istersin ondan. "Kalem tutan ellerine kurban!" falan de, bir bakmışsın seni mest edecek bir mektupla gelmiş! 😏
Kurbaneğğ kurbaneğğ kalem tutan ellerine kurbaneğğ Abuzer. Çok güzel oldu bu O-Pera😍
Cevap
13Cevap
Mektup yazmak bir yana artık mektup okuyan kadın bulunmuyor.
Ben okurum yazan olsa🙄
Mektup adresini gönder:)
Çok incesiniz:) Teşekkür ederim 🙏
Rica ederim 🙏
abuzer haklı bu hayatta herşeyin fazlası zarardır bende aynen öyleyim :D
Ya sen Abuzer ile eniştelikten çıkarmadın mı? Ne o şimdi taraftarı oldun?😅
hayranıyım yaa ne çabuk unuttun :D
Soruma gelenler seni döver bak 😅 Abuzer ile de dövecekler 😅
Sence birinden korkan bir halim var mı. Bana 100 numaralı adam derler 😂😂😂
Yok sen Adanalısın gardaş , Allah'ın adamısın😅 sana kim bir şey diyebilir ki😅
adanayla alakam yok :D
100 numaralı adam bakışı attımmı tamamdır
https://hizliresim.com/dzjrc5u
Aa bi sorumda Adana spor dan bahsettin ama😅 ben de öyle sandım
Ben Galatasaraylı yım. Adana maçtan kaçıp gitti onu söyledim 😂😂
Ben ve futbolla olan maksimum ilgim😅 kusura bakmayınız efendim😅
Hahah sorun değil zamanla öğrenirsin ilk kural artık gslisin 😂😂
Kısa ve net olmasa bile destansı romantik mesajlarına da gerek yok. Dozunda romantiklik iyidir..
İlk ilişkimde ilk bahsedilen taraftım ikinci ilişkimde 2’ncisi olacağım muhtemelen 😂
Biz anlamadık seni gizli😅
Yani şöyle söyleyeyim aşkım,……. gibi 5-10 tane hitap yazıp günaydııınnnnn diye bitirir sonra da hoşuna giden sözlerimi yazardım.😉
2. İlişkimde de kısa mesajlar yazacağım. Örneğin ….. gözlüm günaydıııınnn😃
Eşek gözlüm yaz 😅 anladım şimdi tamam. Sadece 1 tane ilişkin olması bu yaşta mucize. Tebrik ediyorum😅
Güzel fikir ama ben boşluğa göz rengini yazacağım😂Şöyle söyleyeyim kolay beğenmiyorum beğendiğime çok vakit harcıyorum ve ilişkiye emek veriyorum. Baktım ki tek çaba gösteren tek fedakarlık yapan benim gözyaşına acımıyor bitiriyorum. Özetle severken güzel severim de sabrımın sınanmaması lazım dün şiirler yazdığım kadın beni üzmekten çekinmiyorsa bugün kalbimde yok ederim 😊
Aa aynı ben😅 en güzeli ve en doğrusu. Allah yolunu bahtını açık etsin, gönlüne göre versin🙏
Amin teşekkür ederim. Allah senin de karşına senin için güzel ve hayırlı insanlar çıkarsın.
Çok amin🙏 inşallah
Edebi aşk mektupları yazan bir sevgili çok daha romantik.
Kısa net olsa daha iyi elbet. Sürekli de yapmaya gerek yok. Raad ol, seviyorsa akar gider :)
Aşk mektubu atan bana daha çok hitap ederim severim öyle şeyleri 😁
Kısa ve net zira kadınlar zaten çok karmaşık ve detaycı ben kısa ve net alayım 😃
Bi kızdan edebi aşk mektubu beklemek imkansız kısa net olsun
Kısa ve net olsun gereksiz vıcık vıcık hareketlere gerek yok kanimcaaaaa
Ölü gibi sevişmeyen daha romantik :D asdfsdf
İkisi de önemli tabi de kısa anlamlı net ve sevgisini sonuna kadar kaleme döken sevgili iyidir
kisa ve net mesajlari aliyim
Romantik insan her zaman 1-0 öndedir
Bazen uzun bazen kısa gerek
Kısa ve net mesajlar atan sevgili
Kısa ve net.. aynı ben gibi odun olsun.
Edebi aşk mektupları yazan sevgili
ikisini de yapabilen bir sevgili,
Aşk mektubu yazan tabi ki
Kısa ve net olması
İlk seçenek
Kısa mesajlar
kisa tutmak iyidir..
Evet yazarım şiir bile yazarım
Kısa ve net.
İkiside
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?