“Edebi aşk mektupları yazan bir sevgili” mi yoksa “kısa ve net mesajlar atan bir sevgili” mi daha romantik?

Abuzer kısa ve net mesajlar yazarım, dedi. Oysaki ben mektup bekliyordum🙄😅

“Edebi aşk mektupları yazan bir sevgili” mi yoksa “kısa ve net mesajlar atan bir sevgili” mi daha romantik?
“Edebi aşk mektupları yazan bir sevgili” mi yoksa “kısa ve net mesajlar atan bir sevgili” mi daha romantik?
Cevapla